op een warme zomeravond...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 18:02

oomens schreef:
SindyKaya schreef:
Ja sinds wanneer is het een probleem dat en touwtjes worden weg geshopt ? Ik vind het persoonlijk ook mooier.
Om dat nou schijnheilig te noemen? Ze doet er toch niet geheimzinnig over :+

TS, prachtige foto’s! Heerlijk om haar zo zien te genieten :D

Dingen uit een foto knippen die wel op die foto staan, dat vind ik persoonlijk een stapje verder gaan qua manipuleren/de kijker voor de gek houden dan alleen je kader of compositie zo kiezen dat dingen net buiten beeld vallen.
Kan trouwens best dat de huidige generatie die opgroeit met allerhande instagramfilters en bewerkingsapps (zozeer zelfs dat #nofilters schijnbaar een ding is), daar minder moeite mee heeft, maar voor mij is het toch echt de werkelijkheid bewust onrecht aandoen.
Het touw hing er, het kon niet buiten beeld blijven, en dus zou het op de foto te zien moeten zijn.


Och och och, is zelfs dit al een discussiepunt? Waar maak je je druk om. Het is niet dat mensen zichzelf of paarden fotoshoppen zodat ze er heel anders uit zien hoor :') :') gewoon een grote storende longeerlijn uit beeld werken.. Ik denk dat dit probleem meer bij jou als kijker ligt dan bij de fotograaf of bewerker.

TS : Prachitge pony heb je daar! Die laatste foto is echt geweldig! 8-)

www.truenorthbordercollies.com
Werklijn Border Collies


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fnanne en 45 bezoekers