Willow

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xpattystagor

Berichten: 541
Geregistreerd: 14-01-14
Woonplaats: Bollenstreek

Willow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-18 13:31

Vorig jaar mei ben ik gestopt met mijn verzorgfjord die ik ruim 4 jaar lang, heel wat dagen per week verzorgd had. Vanaf die tijd kwam gelijk het idee om een eigen paard aan te schaffen; geen gezeik met eigenaren, lekker onafhankelijk... en ben dus druk gaan sparen. Ik zou dit jaar beginnen aan mijn tussenjaar, en zou er dan veel tijd voor hebben. Dat is natuurlijk ideaal, zo aan het begin!

Nog geen 2 dagen voordat officieel mijn vakantie begon (dus mijn tussenjaar) stond ze daar dan; tinkermerrie Claire met haar veulen Jamie. Ik was in 1x verliefd! Ik was er gelijk over uit dat ik haar wou hebben, dus 2 dagen later was ze dan echt van mij.. Mijn eerste eigen paard, en wat voor een!

Ik heb Claire gelijk omgedoopt tot Willow, wat veel beter bij haar past. Willow staat nu nog samen met haar veulen op haar oude stal, wat dicht bij mijn huis is. (toevallig!) ik kan dus lekker vaak naar haar toe. Zodra haar veulen afgespeend wordt, komt ze naar mij toe. Lekker dichtbij het bos en strand, want een buitenrijpaard was wat ik wou.

Willow is nu een jaar in nederland en komt uit ierland. Daar is niks mee gedaan met haar, wat haar heel groen maakt. Ze is in Nederland opgeleid in Parelli en reageert hier ontzettend goed op! Hier vanuit werk ik met haar, en ga ik haar zelf inrijden. Dit gaat echt heel goed en ze leert ontzettend snel!

Vorige week is een vriendin meegeweest naar stal, wat het aantrekkelijk maakt om de camera mee te nemen en wat foto's van haar te maken. Ze is ook zo fotogeniek!
1. Afbeelding
2. Afbeelding
3. Afbeelding
4.Afbeelding
5.Afbeelding
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 16-07-18 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overmatige opmaak uit titel verwijderd.

W W W. P D G - F O T O G R A F I E . N L Stagor <3



xpattystagor

Berichten: 541
Geregistreerd: 14-01-14
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Willow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-18 12:20

bedankt! :D

W W W. P D G - F O T O G R A F I E . N L Stagor <3

xpattystagor

Berichten: 541
Geregistreerd: 14-01-14
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-18 18:08

LukieBradley schreef:
Wat een knappe zwarte! Ik ben niet zo tinkerig maar zwart kan mij altijd wel warm maken *\o/*

Ben eigenlijk ook benieuwd naar haar baby :')
Hoe oud is willow of heb ik daar weer eens overheen gelezen


ze is 7! haar veulen komt uit half april en dit is ‘m:

Afbeelding

W W W. P D G - F O T O G R A F I E . N L Stagor <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers