Fotoshoot van Gouden Gelderse krachtpatser!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 16:50

keat schreef:
Wilawander, dankje! Ja duidelijke Zep hè! Maar toch ook veel van koss vind ik. Zep geeft soms een wat langer, trager achterbeen, maar Koss heeft zijn sterke gangen hier door gegeven en ze heeft het mooie langgelijnde en de uitstraling van Zep.


Zep kon wel eens een iets nakomend achterbeen geven.

Maar meestal wel heel sterk, met veel afdruk en buiging. Ik ken geen een Zep met een matige beweging.
Ze sloegen allemaal de klinkers uit de straat.

Prachtige foto’s zeg. Echt een kapitale merrie.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....


NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 17:14

Wilawander schreef:
[ [url=m/Lqw771.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat was mijn Zep


Prachtig <3 <3

Lijkt sprekend op Ninetty :j

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Fotoshoot van Gouden Gelderse krachtpatser!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 21:04

Qua exterieur ook.

Keat, de Zep heft een tijdje in Houten gestaan. Ik heb hem een aantal keer in het echt gezien.
Op de club hebben er een paar nakomelingen gestaan. Naast die en de Blokland en Hekkert lijnen heb ik er wel meer gekent. Mariena is een bekende. Heeft de Pavocub gewonnen. Vitens komt volgens mij uit een volle zus van Mariena.

Natuurlijk zijn er ook Zep kinderen die niet konden bewegen en of een slap achterbeen hadden. Het was geen wonderhengst.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 07:45

keat schreef:
Heb jij nog oude foto's van hem of van directe nakomelingen?


Ik denk het wel.

Moet ik even zoeken.

Van Ninetty in ieder geval.
Van die op de club moet ik even kijken. Daar heb ik uiteraard niks digitaals van.

Maar Ilex kennen we denk ik allemaal? (de Zep x Unitas volle zus van Jamanda)

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 11:28

Dat van je hoefsmid kan ik me voorstellen. Zep had niet de meest geweldige hoeven en veel kinderen hadden dat ook.

@LHS, Zep had een iets bolprofiel en een breed voorhoofd. Maar niet een ramshoofd.(lastig uitleggen)Kinderen vaak ook. En grote oren. Lange Trakhener oren.


Afbeelding


Afbeelding

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 11:43

Mariena
Afbeelding

Foto van mijn scherm. Kon hem niet meer downloaden. Hier zie je zijn hoofd goed. Zo'n hoofd heft Bella ook. Ninetty had ook zo'n hoofd.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 26-05-18 11:46, in het totaal 1 keer bewerkt

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 11:55

keat schreef:
Ja dat klopt. Daar had hij het over. En het achterbeen... maar goed, ieder zn voorkeur.

Mooie hengst was het hè! Toch zie ik dan in Zam ook weer veel Koss. Maar goed, logisch ook En het mooie van twee werelden!

Mariena, zij is geloof ik de enige die de pavo cup heeft gelopen en zal lopen toch? Is het niet zo dat de geldersen uitgesloten zijn en zij via een foutje toch mee mocht doen?


Alexandro heft ook PAVO gelopen.

Er waren daar helemaal geen regels voor welke fokrichtingen mee mochten doen. Hadden ze ook niet over nagedacht en ook niet verwacht dat de testruiter die merrie zo hoog zou beoordelen.

Volgens mij zijn er na Alexandro regels voor gekomen. Al mag Henkie blijkbaar wel meedoen met het WK jonge paarden.

Ik zeg ook niet dat het achterbeen wel goed is he. Het kon lang zijn en nakomend. Alleen hadden de meeste gewoon niet een echt slap achterbeen. Vitens vind ik bijvoorbeeld niet typisch voor alle Zep kinderen qua achterbeen.(al zal het wel daar vandaan komen denk ik).

Ja ik vond het ook een hele mooie hengst. :j
Maar dat was Koss ook. En die heeft gewoon nog beter gefokt. Die is niet om niks preferent.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Fotoshoot van Gouden Gelderse krachtpatser!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 12:02

De zwartwit foto is overigens tijdens de hengstencompetitie dacht ik. In iedergeval nog redelijk jong. Moest nog uitzwaren.
standfoto is van verrichtingsonderzoek ik dacht dat ie daar 4 was. Maar Dicktrom op bokt weet daar meer van. Was van haar moeder.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 bezoekers

cron