Een heide uitstapje met Quickstep door Mondy

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Een heide uitstapje met Quickstep door Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 22:39

Omdat ik een moeilijke tijd doormaak, was Mondy zo lief om een fotoshoot voor te stellen. Dus trok ik met haar en Quick, in het gezelschap van mijn meiden, naar de heide.

Quick heeft het Mondy niet gemakkelijk gemaakt, maar toch is ze erin geslaagd om mooie kiekjes te schieten. Mondy heeft dus het auteursrecht op de foto's, maar ik mag ze delen!

Geniet ervan.

Zijn prachtig hoofdje.
1.


Afbeelding


2.

Afbeelding

Lekker wild

3.

Afbeelding

Wat rondkijken

4.

Afbeelding

5.

Afbeelding

6.

Afbeelding

8.


Afbeelding

Knuffelen

9.

Afbeelding

Sfeer beeldjes

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

Deze vind ik echt zo mooi dromerig.

12.

Afbeelding

En de meiden mochten ook niet ontbreken.
13. Lieve Meissi

Afbeelding

14. Wijze Ghazira

Afbeelding

15. Mijn prinsesjes

Afbeelding

Ik heb ervan genoten en wil het zeker nog eens herhalen, maar dan ook met de andere jongens en ik met nette kleren aan.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-02-18 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 22:48

Irisx schreef:
Wat een mooie foto's :) kan ook niet anders met knappe Quickstep. Wat leuk om te zien dat ie het kleurtje van zn papa heeft, vond dat zo bijzonder bij paps, alles spierwitte manen (nou ja, heel licht dan :P) en hij gewoon nog redelijk donker. Vond ik zn charme.


Oh, fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die vindt dat hij meer en meer op zijn vader lijkt! Fijn trouwens dat je hem kent.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 23:07

Heb je zijn volg topic al gevonden?

Was ie in het begin ook al zo'n plakijzer? Meneer wil zo dicht mogelijk bij me zijn en is mega jaloers als de anderen aandacht vragen. Vooral arme Meissi moet het ontgelden als zij in de buurt is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 23:37

Lagonda schreef:
Ik ben echt fan van Rocky Mountain en al helemaal deze kleur <3
Wie is zijn vader als ik vragen mag?


Zijn vader is Blue Mountain Spirit, echt een prachtige hengst. Maar mama, Laura's Touch of Gold mag er ook wel wezen hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 23:40

Irisx schreef:
Die volg ik al vanaf het begin! Maar ben wel een beetje een stille meelezer. Reageer niet zo heel veel.

Ik heb vooral zn papa en mama meegemaakt. Quickstep vanaf een afstandje. Ik was er de zomer dat ie gemaakt is :P heb wel van bijna alle veulens die geboren zijn het jaar erna (en daarna :') ) alleen geloof ik dat Quickstep net voor mn telefoonwissel geboren is en moeten de foto's dus op mn laptop staan als ze overgekomen zijn van mobiel naar laptop.


Heb al een paar keer gehoord dat zijn ouders zulke fantastische paarden zijn. Als hij zoals zijn vader wordt, dan heb ik echt een lotje uit de loterij. Vind het jammer dat hij verkocht is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 00:06

Irisx schreef:
Ik ook! Was echt een leukerd. Vond de veulens ook stuk voor stuk leuk.
Heb jij Dollar ook nog gezien? Dat vond ik ook een hele leuke :) was toen net geruind, maar gaf ook knappe veulens. En gaf ook graag zn roan-kleurtje mee. Dan vind ik ze nog stoerder. Maar ik hou ook wel van een beetje apart haha


Dollar heb ik te koop zien staan voor mijn bezoekje, maar hij was al weg toen ik voor het eerst daar was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 18:06

Merci voor de complimentjes, ben zelf heel blij met de foto's en met mijn beestjes ook natuurlijk. :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 21:21

Mondy schreef:
Hier nog 2 !

[ [url=m/bgvCTi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jyEosX.jpg]Afbeelding[/url] ]


<3 <3 <3 Ik heb toch echt een knappert lopen. <3 <3 <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LDRD, xHaithi en 52 bezoekers