Mijn pony Aliyah voor het eerst op bokt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

xCelinexx
Berichten: 90
Geregistreerd: 30-06-13

Mijn pony Aliyah voor het eerst op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-18 18:36

Hallo allemaal,

Ik wil jullie graag voorstellen aan mijn nieuwe haflinger

Nadat ik 3 jaar geleden mijn andere haflinger verkocht heb wegens tijdgebrek begon het nu dan toch echt weer bij mij te kribbelen om de paardensport weer op te pakken. Na al een paar weken rond te hebben gekeken op internet kwam ik een leuke, mooie 4 jarige haflinger merrie tegen die mij gelijk aansprak. Toen ik haar ging bezichtigen was ik gelijk verliefd op haar koppie en haar bos met manen aan twee kanten <3

Nadat alles rond was en ze klinisch goedgekeurd was is ze mee naar huis gegaan en gaat dit tot nu toe nog heel erg goed. Ik hoop vooral nog jaren van haar te mogen genieten :)

Even een paspoortje van haar

Naam: Aliyah van Oxelaer
Ras: Haflinger
Geboortedatum: 22/03/2013
Geslacht: Merrie
1.50m hoog
Vader: Liz Santiburi
Moeder: Assidra van de Tolberg

Ik heb nog niet heel veel foto's van haar maar ik ben benieuwd wat jullie van haar vinden :D



Afbeelding

Afbeelding


xCelinexx
Berichten: 90
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-18 18:48

chocobroodje schreef:
Is het een ouderwetser (zwaarder) type? Lief hoofdje heeft ze :j Ik hou van die zwaardere types :D


Nee ze is meer aan de magere kant dan aan de dikke kant maar ze heeft ook nog niet echt spieren dus ze zal nog wel wat breder worden verder weet ik niet echt ofdat ze het ouderwetse of moderne type is volgens mij zit ze er tussen in

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alexandra309, Fayyah19 en 45 bezoekers