Een heerlijk middagje "Paard"

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ufurio4e

Berichten: 1394
Geregistreerd: 14-10-12
Woonplaats: Giesbeek

Re: Een heerlijk middagje "Paard"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:31

Jullie gaan echt mooi vooruit samen en ook nog in uitgelicht.
Tipje voor het longeren gebruik geen bit stukje. Door het bitstukje komt er meer druk op de buitenste bitring waardoor je automatisch het paard met contra stelling laat lopen.

Mijn bonte trots Ufurio
Mijn kleine liefde Chris
Kleine stippel vriend Bobbie
Mooie prinses Tova


Ufurio4e

Berichten: 1394
Geregistreerd: 14-10-12
Woonplaats: Giesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 13:50

Murosch schreef:
Dank jullie wel hoor! :)

Dee_Es haha ja dat is waar. Misschien dat ik er zelf meer last van heb dan een ander.

Elisa2 dank je en klopt. Ik ben heel benieuwd hoe het straks gaat onder het zadel. Veronia is ook een stuk groter, dat past ook beter bij mijn lengte. Maar.. Wainonia blijft mijn maatje, of het er nu uitziet of niet ;)

Ufurio4e, dank je. Daar heb je wel een goed punt! Hoe bevestig jij de longe als ik vragen mag? Eerder leerde ik om hem door de binnenste bitring te doen, achter de oortjes langs en dan aan de buitenste bitring vast, maar dan heb je het zelfde effect. Of door beide bitringen en dan weer aan de lijn zelf vastklikken, maar dan heb je kans dat je het strak trekt omdat de lijn vrij stug is.

loez dank je wel! :)

Hobbyhorse, leuk complimentje. Als ze straks onder het zadel nou ook nog in positieve zin blikvanger wordt, dan ben ik helemaal blij.


Zelf bevestig ik de longe gewoon aan de binnenste ring daar heeft het paard geen last van. Je kunt daardoor ook mooier binnen stelling vragen.

Mijn bonte trots Ufurio
Mijn kleine liefde Chris
Kleine stippel vriend Bobbie
Mooie prinses Tova

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ogidni, Sweetgirl1 en 148 bezoekers