When Destiny Calls you....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

lianne304

Berichten: 1053
Geregistreerd: 09-09-12
Woonplaats: kootstertille

When Destiny Calls you....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-17 23:06

You must be Stong!

Want oh wat mis ik jou! ;(
Want na bijna 7 jaar van jou te hebben mogen genieten ben je niet meer van mij.
Geen idee waar ik beginnen moet....

Afgelopen 14 Oktober is 1 van mijn 2 Verzorg haflingers verkocht.
begin 2011 leerde ik Thirza en Theresa kennen toen der tijd heb ik ze beleerd en zo ontzettend veel met ze mogen beleven en veel van elkaar kunnen leren.
maar nu is de tijd aangebroken om afscheid te nemen!

Rond 21 september moest ik even met de eigenaren overleggen zijden ze. Zodoende ben ik naar de pony's gekomen en daar kreeg ik te horen dat er alweer vraag was naar theresa en dat ze Theresa dan toch maar wouden verkopen.
Met tranen rollend over mijn wangen naar de paarden gerend en daar uren bij gezeten, het zal toch niet waar zijn dacht ik bij me zelf, dagen die er opvolgende elke dag met haar bezig zijn en het dringende nog niet helemaal door tot dat er Helaas een week later bericht gegeven werd alles klopte en alles ging door er werd nog een datum geplant en ze stelden het erg op prijs als ik mee ging haar weg te brengen.
Toen was het voor mij zeker ze gaat weg, vrienden en familie verteld en dagelijks met haar in stal geknuffeld kreeg ik het lieve aanbod van Saskia (SCC fotografie) om dan zo snel mogelijk afscheids foto's te maken, Natuurlijk kon ik hier geen nee op zeggen.

ze gezegd zo gedaan, een week later hebben we foto's gemaakt van ons hoe wij samen altijd hebben genoten en hoe we alles van elkaar hebben mogen leren, Ik ben Saskia echt eeuwig dankbaar voor deze foto's ze betekenen zo veel voor me en wil ze daarom ook graag met jullie delen!

Achter de verkoop zit een persoonlijke reden van de nieuwe eigenaar aangezien dit prive is ga ik dit niet openbaar gooien, ben je echt nieuwschierig kun je me een pb sturen.

1. Afbeelding
In de tijd dat ik haar heb gekend heeft ze zo veel betekenis gehad, alle slechte momenten heb ik met haar kunnen delen, mijn hele pubertijd face was zij de gene waar ik me veilig voelde en bij terecht kon en natuurlijk waren al mijn mooiste momenten met mijn paarden daarnaast het heeft nooit gevoeld als een verzorg paard want alles mocht en alles kon net als een eigen paard niemand bepaalde wat er gebeurde behalve ik, Hiervoor ben ik de eigenaren erg dankbaar, er zullen weinig zijn met zo veel vrijheid als ik kreeg en krijg.
daarnaast betekende ze hier niet allen veel voor mij maar hebben zo veel kinderen op haar mogen leren rijden en was ze trouw en eerlijk naar iedereen.
Gelukkig komt ze nu op een heel mooi plekje op een kleinschalige manege waar ik welkom ben om haar te bezoeken, Al maakt dit het gemis niet minderen, het lucht op dat ik weet dat ze het super heeft.

2. Afbeelding
How Lucky am i to have know a horse like you were it's so hard to say goodbye to!

3. Afbeelding
Ze is nu al een tijdje weg maar de leegte op stal, het terug komen van buitenrit zonder het gehinnik en zonder dat er een paardje in de wei mee loopt. Het blijft een leegte en een groot gemis! ;(

4. Afbeelding
5. Afbeelding
6. Afbeelding
7. Afbeelding
En Theresa zou Theresa niet zijn als ze niet even stiekum half over me heen moet lopen :+
8. Afbeelding
9. Afbeelding
<3 <3
10. Afbeelding
11. Afbeelding
Dit is 1 van mijn favoriete foto's. Puur precies zoals we graag samen waren.
het was erg moeilijk de mooiste er uit te zoeken want ik vind ze allemaal leuk!
Graag wil ik ook 1 laten uitvergroten maar weet nog niet welke, Welke zouden jullie kiezen? :)

12. Afbeelding
De kwaliteit is bij het uploaden helaas een stuk achteruit gegaan, maar Bedankt voor het lezen! en Laten jullie een berichtje achter? :)

She wears short skirts, I wear jodhpurs.
She's cheer captain. And I jumping oxers.


lianne304

Berichten: 1053
Geregistreerd: 09-09-12
Woonplaats: kootstertille

Re: When Destiny Calls you....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-17 07:44

Niemand?

She wears short skirts, I wear jodhpurs.
She's cheer captain. And I jumping oxers.

lianne304

Berichten: 1053
Geregistreerd: 09-09-12
Woonplaats: kootstertille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-17 08:11

Cerastes schreef:
Wouw mooi verhaal...jammer dat ze is verkocht...Wel hele mooie foto's!
Ik vind 11 wel echt mooi...Krijg er tranen van in mn ogen!

ClauH schreef:
Ik vind 11 en 12 erg mooi.


Dankjewel,

She wears short skirts, I wear jodhpurs.
She's cheer captain. And I jumping oxers.

lianne304

Berichten: 1053
Geregistreerd: 09-09-12
Woonplaats: kootstertille

Re: When Destiny Calls you....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-17 19:12

Dankjewell
zelf vind ik nummer 8 ook ontzettend mooi, nu nog goed nadenken welke uitvergroot gaat worden :)

She wears short skirts, I wear jodhpurs.
She's cheer captain. And I jumping oxers.

lianne304

Berichten: 1053
Geregistreerd: 09-09-12
Woonplaats: kootstertille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-17 20:33

Neon schreef:
Jammer dat ze verkocht is. Jullie waren een leuk team samen :) mag je haar nog een keertje opzoeken?


Ik ben nog vaak welkom en krijg nog geregeld een foto van haar en haar moeder die ik 5 jaar geleden ook nog verzorgt heb :D

She wears short skirts, I wear jodhpurs.
She's cheer captain. And I jumping oxers.

lianne304

Berichten: 1053
Geregistreerd: 09-09-12
Woonplaats: kootstertille

Re: When Destiny Calls you....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-17 20:22

klopt ben er ook erg blij mee

She wears short skirts, I wear jodhpurs.
She's cheer captain. And I jumping oxers.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers