Een herinnering voor altijd...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Seyen94

Berichten: 57
Geregistreerd: 20-08-14
Woonplaats: Nijmegen

Een herinnering voor altijd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-17 15:49

Twee weken geleden had een een shoot met mijn Quarter Bo.
Het was alweer een tijd geleden dat hij op de foto was gezet. Bo is op dit moment in de bloei van zijn leven, maar ik lees hier vaak zat dat dat abrupt kan veranderen. Zelf hecht ik erg veel waarde aan mooie foto's als een herinnering, daarom wilde ik deze kans niet laten lopen. Roy Froma wilde mij graag een keer op de foto zetten met Bo, gewoon ervaring op te doen met paardenfotografie. Maar wat een talent is deze man (al zeg ik het zelf)! Ik ben zo onwijs blij met deze foto's. We rijden western en zelf wilde ik geen standaard (sexy) cowgirl shoot wat je zo vaak voorbij ziet komen. Ik wilde vooral de band tussen paard en mens naar voren laten komen. Genoeg gepraat, kijk en geniet! Liefs van mij en Bo.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Seyen94

Berichten: 57
Geregistreerd: 20-08-14
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-17 22:35

Toushie schreef:
resultaat mag je echt blij mee zijn !
Mooie foto''s en knap paard ook


Dankjewel! Ben ook stiekem wel erg trots op hem haha.

NRJ schreef:
Wow wat een heerlijke sfeer in de foto's <3 Complimenten aan de fotograaf.
Jij en Bo staan er prachtig op :+:

Dankjewel, het was voor de fotograaf de eerste keer met paarden. Maar hij heeft er echt feeling voor!

Joanne1987 schreef:
Dan zegt ze ik wilde geen standaard sexy foto's
Girl, you're f*cking beautiful!

Zonder gekheid, práchtige foto's!


Haha ik moest hardop lachen om je reactie! Super lief van je, dankje!

droversrun schreef:
Hele mooi foto's. Maar je bent zelf dan ook een knappe meid en je paard mag er ook zeker zijn :D Kan me voorstellen dat je super blij bent met het resultaat.


Lief van je! Hij is wel een knappe bink ja..!

Seyen94

Berichten: 57
Geregistreerd: 20-08-14
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-17 23:57

Aartje schreef:
Mooie foto's, mooi paard en prachtige dame..!!
Alleen mis ik toch wat... zijn sommige plaatjes net iets te gemaakt. Dat is altijd een combinatie van dingen... jammer, want ik denk dat er veel meer ingezeten had. Of ben ik nu weer te kritisch?? Bedoel het dus eigelijk positief en vind dit een gemiste kans voor een geweldige combinatie. Ook de foto's zijn niet 'slecht'... Ik mis gewoon wat. Het hangt net niet goed samen...

Ow ik lees nu je reactie dat de fotograaf voor het eerst met paarden werkt.. in dat geval snap ik waaraan het ligt.. Vraag Nikki de Kerf toch!? ;) Als iemand feeling heeft voor die perfecte plaatjes dan is zij het wel!


Bedankt voor je eerlijke reactie, ik kan mezelf er bij bepaalde fotos wel in vinden. De shoot was op tfp basis, dus heb er geen kosten aan gehad. Dus ieder mooi plaatje is leuk meegenomen! Zal haar naam onthouden ;)! Thanks!!

Seyen94

Berichten: 57
Geregistreerd: 20-08-14
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-17 12:15

Benoite schreef:
Na het lezen van de reactie van aartje nog even de foto's bekeken. K denk dat je heel duidelijk ziet datr de fotograaf normaal geen paarden fotografeert. op alle foto's sta jij er echt heel mooi op maar Is Jr paard een soort bijvoegsel. Hij Is
niet lelijk gefotografeerd oid maar voor mijn gevoel draaien de foto's om jou. Ik wil jou of je (ook) prachtige paard niet beledigen want het zijn mooie foto's!

Ps je kleding keuze vind ik echt heel mooi en passend


Bedankt voor je reactie, ik zal dit ook doorgeven aan de fotograaf! Ben niet zo snel beledigd hoor ;). Begrijp je punt zeker! En bedankt voor je complimentje! :o

Seyen94

Berichten: 57
Geregistreerd: 20-08-14
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-17 12:44

sunny43 schreef:
Ik vind het paard er op diverse foto's juist heel open op staan terwijl jij dan - ondanks dat je er prachtig op staat - geen spontane maar echt een gemaakte lach lijkt te hebben, dat vind ik jammer, dat kan dus nog wat natuurlijker. Voor de rest prachtige kleurstelling paard en kleding.

Ja ik snap wat je bedoeld. Alleen vergaat mij het lachen ook na een paar uur shooten haha. Ongeveer na elke foto ging zijn hoofd richting het gras, dus ik was op ten duur wel klaar met lachen haha. Bedankt voor je reactie!
Jis_ schreef:
Prachtig! <3

Super gave styling. :j

Als je naar je paard kijkt zie ik wel een echte lach. :j En op foto 5 zie ik die echte lach ook.

Houding van het paard op de 4e foto vind ik wat minder maar verder, gewoon mooi.
Ik vind een oortje hier en daar naar achter bij een paard helemaal geen probleem, wel had ik sommige foto's (vooral de 2 waarbij je op je paard zit/ligt) vanaf een lager punt genomen.

Ik snap dat je heel blij bent met deze foto's.

Ik zal de tips doorgeven aan de fotograaf. Bedankt voor je leuke reactie! X
Kimmie25501 schreef:
Hele mooie foto's!

Dankje! Xx
Roos_M schreef:
Jemig wat een plaatje! Echt heel mooi!

Dankjewel!! X
Jennyxx schreef:
Ik vind de foto's prachtig! Mooi paard, mooie meid. En de kleuren vind ik prachtig bij elkaar.

Super lief van je! Dankjewel! X
MuSLi schreef:
Ik vind het kleurgebruik van zowel de fotograaf als jouw kleding heel mooi! :D
En wat ben jij een prachtige meid.. :j

Lief van je, heel erg bedankt!! X

Seyen94

Berichten: 57
Geregistreerd: 20-08-14
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-17 12:52

3timesmom schreef:
prachtige foto's en euuuh geen sexy cowgirl....... :D D

Haha ik doelde er meer op dat bij een cowgirl shoot vaak word gekozen voor die standaard sexy look. Kort broekje, topje en/of alleen BH etc.
Had niet de intentie sexy over te komen haha.
renate85 schreef:
prachtige foto's!!!
en Bo(woody) ziet er super goed uit!

Dankjewel! Fijn om te horen, hij doet het hier ook onwijs goed. Volgens mij is hij op zijn plek!

Emita schreef:
Prachtige foto's Seyenna! En inderdaad goede kledingkeuze, past goed zo ook bij de kleur van je paard :) En dat hoofdstel is echt prachtig <3

Lief van je, dankjewel! We hebben ons best gedaan haha. Hoofdstel is van dale chavez en ook wel mijn favoriet.

Maflinger_S schreef:
Mislukt ...

Met jouw uitstraling en de gekozen styling is het niet gelukt om geen sexy cowgirl plaatjes te maken. :D
Ik zie op deze foto's een duidelijk goed uitgewerkt idee waarin aandacht is besteed aan de details. Op de foto's zelf is technisch gezien ook niets aan te merken maar ik mis wel een zichtbaar stukje gevoel. De band tussen jou en je paard is in mijn optiek minder zichtbaar dan jij wellicht zou willen.
Als jij die band wel ziet en voelt als je naar de foto's kijkt (en dat lijkt wel zo te zijn volgens je openingspost) zou ik er minstens 1 groot aan de muur doen zodat je daar de rest van je leven met een grote lach naar kunt kijken.

Bedankt voor je reactie. Ik had nidt de intentie om sexy over te willen komen. Jurkje had meer een schattig intentie moeten hebben haha. Zelf ben ik erg blij met de fotos en komt er zeker eentje groot op de muur! X

Elitedeux schreef:
Prachtig <3

Dankje! X
melissa_b schreef:
Ik vind het een romantisch beeld geven. Heel mooi gedaan.

Bedankt, leuk om te horen! X
Marrie_L schreef:
Erg mooi!

Dankjewel! X
Nikass schreef:
Ik vind foto 1 en 9 erg mooi. Sommige foto's vind ik inderdaad wat te gemaakt, sowieso vind ik een sexy jurkje aan op een paard niet zo spontaan overkomen, maar daarin kunnen smaken verschillen.
Ik ben wel erg jaloers op jouw haar :o

Het jurkje had meer een schattig intentie moeten hebben haha, maar merk dat dit niet helemaal overkomt haha. Foto 1 is ook wel mijn favoriet. Je mag wel een stukje haar komen ophalen, ieder voordeel heeft zijn nadeel. X
Laatst bijgewerkt door Seyen94 op 26-10-17 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers