[FOTOVERZ]Hét oortjes topic

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ittheclown

Re: [FOTOVERZ]Hét oortjes topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 19:54

Yay ik sluit me hier aan met een filmpje van onze rit van vanmiddag. Hahaha niet op het geklets letten.. ik maak af en toe klets filmpjes voor de fokster van D. Hopelijk genieten jullie net zo veel van zijn happy oortjes als dat ik altijd doe <3

https://youtu.be/t5kGXvIWAe4

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 07:12

Hier per ongeluk zo een 9 duizend oortjes foto's rijker.. mijn go pro stond op foto stand en heeft dus constant random fotos lopen maken hahaha. Zijn wel enorm leuke plaatjes uit gekomen al moet ik bekennen ze niet allemaal bekeken te hebben.

Hek openings oortjes (Deze gaat altijd wat stroef dus stap ik liever af)
Afbeelding

Afdaling oortjes (Gaat flink schuin naar beneden)
Afbeelding

Bos oortjes
Afbeelding

Slalom oortjes
Afbeelding

Gaan we verder? oortjes
Afbeelding

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 09:05

Wat gaaf met neckrope naar buiten ! Dat durf ik bij die van mij echt nog niet.. die heeft er een handje van om duin kanten op te springen of paadjes te gaan volgen die gemaakt zijn door het wild hahaha.

Ja het is hier echt prachtig rijden je kan ook veel kanten op en uren buitenritten maken het eerste deel is wel erg slingerig dus met grote paarden als je tempo wilt maken wel lastiger maar met mijn kleintje no problem. Wat verder het bos en de duinen in zijn het wel een stuk rechtere paadjes.

Ja blijkbaar heeft de gopro een stand dat hij om de seconde een foto maakt ofzo haha.. sommige waren ook echt heel onvleiend... mijn gezicht in full focus bv omdat ik keek waarom hij niet fijn aan wouw ( ik was namelijk aan het struggelen wilde op het film knopje drukken maar in plaats van 1 gaf hij twee piepjes, helaas pas gecheckt toen ik al thuis was haha)

Hier nog twee ^-^ Heb alles verwijderd op een paar random fotos na.. meer als 9k fotos uitzoeken werd me wat teveel haha

Hertjes tussen de bomen oortjes
Afbeelding
Gaan we al gassen vrouwtje ! oortjes
Afbeelding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie