Groninger meisje Veronia, mijn lot uit de loterij

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Muronia

Berichten: 19504
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Groninger meisje Veronia, mijn lot uit de loterij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-17 22:15

Ik heb weer eens foto's gemaakt van mijn lieve, bijna 2,5 jaar oude, lot uit de loterij Veronia. Zij is mijn eerste eigen fokproduct en geboren in 2015.

Veronia is een Groninger merrie van inmiddels zo'n 1.64 schofthoogte. Altijd opgewekt, nieuwsgierig tot en met en ook heel braaf en makkelijk in de omgang. Niks is haar te gek en ze is overal voor in. Gewoon een heerlijk paard en dat straalt ze ook uit vind ik.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eentje van eerder deze week, toen was het helaas te donker om goede foto's te maken maar deze vond ik wel mooi:
Afbeelding

Ze is er ook niet vies van om een klein sprongetje te maken :)
Afbeelding

Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), voor 2024 drachtig van Leffe (Lenard x Onno S) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 gedekt met Major (Mylord x Valentin) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)
[KS-MK] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje


Muronia

Berichten: 19504
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Groninger meisje Veronia, mijn lot uit de loterij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-17 07:50

@ Bamii haha kan ik me voorstellen hoor! Ik vind dat ze nu al een wijze blik in haar ogen heeft, alsof ze wat ouder is inderdaad.

@ Miranda dank je wel! Dat ben ik ook zeker :))

@[***] dank je wel! Ik weet niet hoeveel cm er nog bij gaat komen in de hoogte maar ze zal zeker nog wat gaan uitzwaren, ik ben er ook erg benieuwd naar. Ik las ergens dat je informatie zocht over het Groninger ras? Als je vragen hebt, stel ze gerust (ik weet niet in hoeverre ik ze kan beantwoorden, want dit is mijn eerste Groninger, maar ik ben helemaal weg van het ras)

@ simodi dank je wel!

@MoppieFilou ja ik denk dat ze een leuke allrounder gaat worden. Dat is ook mijn bedoeling met haar straks. Het touw komt inderdaad van de Action :D

@ Annikoe dank je! Ja klopt, ik kom er in de zomermaanden niet aan, dan hebben ze hun manen hard nodig tegen de prikvliegen en dan laat ik het altijd groeien. Maar straks gaat er wel weer een stukkie af hoor :o

@ xyzutu2 Ik vind het ook leuk dat ze zo op elkaar lijken. Het zijn ook echt kop en kont samen. Als je vanaf een afstand naar ze kijkt dan is het net een tweekoppige draak :+ . Qua bouw, tja, Veronia is nu al wel krachtiger van bouw, ik denk dat dat wel in haar voordeel gaat werken. Alleen zal het wel weer een klus gaan worden om er een goed zadel voor te vinden := , maar komt vast goed.

Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), voor 2024 drachtig van Leffe (Lenard x Onno S) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 gedekt met Major (Mylord x Valentin) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)
[KS-MK] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje

Muronia

Berichten: 19504
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Groninger meisje Veronia, mijn lot uit de loterij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-17 12:43

Dank jullie wel, leuke reacties :D

Het touw van de action is inderdaad heel leuk om mee te spelen. Ik heb dit halster met behulp van een youtube tutorial gemaakt en het zal vast niet helemaal zijn zoals het hoort, maar behalve voor de show is hij verder toch nergens voor *D

Ah, ik ga even kijken naar je topic Sabine, leuk!

Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), voor 2024 drachtig van Leffe (Lenard x Onno S) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 gedekt met Major (Mylord x Valentin) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)
[KS-MK] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje

Muronia

Berichten: 19504
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Groninger meisje Veronia, mijn lot uit de loterij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-17 15:14

Haha dank je, ik vind het wel leuk om ermee te knutselen.

Laughterline dank je wel.

Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), voor 2024 drachtig van Leffe (Lenard x Onno S) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 gedekt met Major (Mylord x Valentin) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)
[KS-MK] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje


Muronia

Berichten: 19504
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Groninger meisje Veronia, mijn lot uit de loterij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-17 08:21

Dank je wel Tjinta, het is ook een heel lief paard :)

Kendra dank je. Dat kan wel kloppen, Oliver is een Voltaire x Graaf Grande en heeft een moeder uit de Zwiggy stam (KWPN, geen Groninger)

Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), voor 2024 drachtig van Leffe (Lenard x Onno S) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 gedekt met Major (Mylord x Valentin) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)
[KS-MK] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jadero, Kimvicious en 51 bezoekers