Van die magische momenten..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
puppy1128

Berichten: 5007
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Van die magische momenten..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-17 22:41

Van die magische momenten, alsof je aan het dromen bent.. Maar nee, het is werkelijkheid!

Vandaag was het dan zover. Na een paar maanden geen strand gezien te hebben, doordat Elano niet goed in zijn vel zat en enorm afviel, zijn we vandaag weer naar het strand geweest. Nu hij verhuist is, is het strand nu ongeveer 30 minuten lopen, heerlijk! Nu hij op zijn plekkie staat, is hij weer helemaal zichzelf. Hij loopt weer lekker door, oortjes naar voren en gaan met die banaan!

Beetje info over de knappe man:
Elano is een 2 jarige Irish Cob ruin. Hij is sinds 26 november 2016 van mij en we maken een hoop lol en leren een hoop van elkaar!



1.Een fotootje tijdens de heenweg. Hij had even super coole mooie sokken aan. <<)
http://i.imgur.com/kWDMnku.jpg


Toen we aankwamen op het strand, eerst alle spullen gedumpt en 'droge' foto's gemaakt. Maar voor er foto's gemaakt werden, moest meneer natuurlijk even rollen. Hij vond het wel erg lekker.

2. Sta ik daar dan.. Nou, voor niks gepoetst.
Afbeelding

3. Loslopend.. Ehh, rollend paard. :=
Afbeelding

4. Gaat hij mij vervolgens uitlachen.. 'Haha, je hebt mij voor niks schoon gemaakt!'
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7. Samen lekker rennen over het strand.. Of nouja, lekker. Het was best mul.
Afbeelding

8. Kusje!
Afbeelding

9. Maar ik wilde ook graag zwemmen met Elano natuurlijk! Maar voor we kunnen zwemmen. Moest ik eerst even schoenen wisselen en Elano moest eerst even zeker weten of dat witte schuim geen monster is.. Want we zijn al een tijdje niet in het water geweest.
Afbeelding

10. Maar na een paar minuten, wat vertrouwen geven en hem een slok laten drinken. Was het goed.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12. Af en toe nog tussendoor poseren.
Afbeelding

13. Water in, water uit, water in, water uit.
Afbeelding

14.Knappe kop! :D
Afbeelding

15.
Afbeelding

16. En wanneer je denkt dat het gewoon niet mooier kan zijn.. Wanneer je denkt, je hebt het perfect. Perfecte zon, perfecte temperatuur water, paard dat mega goed zijn best doet.. Maar nee, het kon zelfs nóg mooier! Er kwam een zeehond even kijken bij ons.. En wauw, dat voelt toch wel erg speciaal! Niet alleen voor het eerst gezwommen met Elano, maar dus ook met een zeehond! <3
Daarna even het water uit gegaan, de zeehond kwam mij te dichtbij. Zal niet de eerste zeehond zijn die op enkele meters voor mijn neus zit.
Afbeelding
Rechts een zwart stipje, dat is de zeehond!



Het was dus een zeer geslaagde dag. Wel erg moe, heb geen benen meer over.. Maar wauw.. Ik kon hier alleen maar van dromen! Maar nee, het is gewoon waar! <3



puppy1128

Berichten: 5007
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-17 13:25

Bedankt allemaal! :D

Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven.. Wauw wauw wauw!! Gewoon bizar, de eerste keer zwemmen en dan zo machtig mooi! <3

Heb vandaag ook de filmpjes bij elkaar gestopt. Duurde even met opslaan + uploaden.. Maar het resultaat mag er zijn. De zeehond is op het filmpje ook een stuk beter te zien! :D


puppy1128

Berichten: 5007
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-17 08:12

Gister niet echt de tijd gehad om te reageren, maar topic stond dus in uitgelicht erg leuk natuurlijk! :D

@Kabayo
Dankje wel!

@Annikoe
Dankje! Als je naar het strand wilt, gewoon doen. Niks beter dan uitwaaien op het strand. :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Mir, SkyLWG en 18 bezoekers