We gaan naar zee, en Diallo mag ook mee!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CalipsoLover

Berichten: 5558
Geregistreerd: 14-08-11

We gaan naar zee, en Diallo mag ook mee!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-17 16:51

Hehe wat had ik een fijne dag gisteren }> We besloten met de familie naar zee te gaan dit weekend, normaal gesproken ging paardje lief niet mee vanwege het vervoer.
Uiteindelijk toch nog last minute iets kunnen regelen, waaronder ook zijn maatje Vilio mee kon.
En oh wat was dit een goed idee, ben super trots op Diallo!
Ik had ergens wel een beetje stress. Dit was nu de derde keer met mij, maar de laatste keer had ik een bokkend-springend-crossent paard waar ik mijn handen aan vol had. En deze keer was hij oh-zo-ontspannen, had het niet kunnen dromen!

Iedereen die Diallo kent weet dat hij liever slentert, en dan bekijk je de foto's en denk je, waarom kan je je voeten ook niet gewoon zo optillen in de piste??? :')

Ik gaf liever Diallo wat meer ruimte in zijn teugels vanwege dat hij dan iets rustiger loopt, hij is namelijk nog altijd een zeer actief paard buiten en werk hem dan liever ook niet te veel tegen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Altijd wel eventjes de ezel uithangen :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En als laatste nog een GoPro afbeelding *\o/*

simodi

Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Re: We gaan naar zee, en Diallo mag ook mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 22:00

Lekker hoor!

CalipsoLover

Berichten: 5558
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-17 11:16

simodi schreef:
Lekker hoor!

Dankjewel! *\o/*

xhaflinger
Berichten: 202
Geregistreerd: 09-10-14

Re: We gaan naar zee, en Diallo mag ook mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 11:30

Super leuke foto's ts! Ben stiekem wel jaloers hoor :D Ik ben met mijn vorige paard een keer naar het strand gegaan en dat was zo leuk! Maarja deze kent het bos nog geeneens hahahah

CalipsoLover

Berichten: 5558
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-17 11:32

xhaflinger schreef:
Super leuke foto's ts! Ben stiekem wel jaloers hoor :D Ik ben met mijn vorige paard een keer naar het strand gegaan en dat was zo leuk! Maarja deze kent het bos nog geeneens hahahah

Haha dankjewel! Ja ik vind het strand echt fantastisch! Denk paarden in het algemeen ook wel :D