Een weerzien met Dancing Queen.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wilawander

Berichten: 15094
Geregistreerd: 12-03-06
Woonplaats: Enschede over de grens.

Een weerzien met Dancing Queen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-17 18:21

9 jaar geleden werd ze hier geboren. Dancing Queen een Don Laurie II x zep. Wat was ik blij met mijn toekomstige sportpaardje. Helaas werd ik kort daarop steeds zieker. Naast mijn hernia's en chronische whiplash staken Fibromyalgie en Rheuma de kop op. Rijden werd steeds lastiger. Queen was zover gelongeerd en eigenlijk klaar om zadelmak gemaakt te worden. Maar durfde het niet aan en heb haar nog een jaar laten lopen. Toen de moeilijke beslissing gemaakt. Ik moest haar wel verkopen ook voor haar beter. Na een paar maand werd ze opgehaald, zal het nooit vergeten daar ging mijn droom en maatje.

Hoorde regelmatig positief nieuws tot de dag dat Queen ook daar weg moest. Toevallig zocht een oud leerling van mij een eigen paard. Dacht misschien is dat een optie en bemiddelt. En ja uiteindelijk is dat gelukt en stond Queen hier niet ver vandaan. Opgezocht heb ik haar niet vond het zo moeilijk. Het opgeven van de paarden, van Queen kon ik maar moeilijk accepeteren. Maar vorige week heb ik de knoop doorgehakt en wat was ik happy. Queen kende me meteen terug en heeft me helemaal afgeknabbeld zoals altijd. Net of die 5 jaar nooit weg geweest zijn en ze heeft het mooiste plekje op aarde gevonden. <3 en nu gaan we regelmatig langs natuurlijk.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

7ofhearts

Berichten: 2757
Geregistreerd: 02-11-14
Woonplaats: Daar waar we gelukkig zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 18:47

Fijn dat het zo dus ook kan aflopen.
Je hoort en leest zo vaak dat een paard verkocht ( moet ) worden waarna ze uit het zicht verdwijnen.
Hopelijk kan je haar nog lang met veel plezier van dichtbij volgen!!

Birdie60

Berichten: 8400
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 18:51

Fijn dat je haar terug gezien heb.
Ik heb dat geluk niet.
3 jaar terug mijn haflinger verkocht die hier als veulen van een paar weken gestaan heeft, en ik 7 jaar gehad heb. Maar ik mag er niks meer van weten.Terwijl ze hier dicht in de buurt staat.
Erg jammer.
Gelukkig zijn niet alle mensen het zelfde.

Wilawander

Berichten: 15094
Geregistreerd: 12-03-06
Woonplaats: Enschede over de grens.

Re: Een weerzien met Dancing Queen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-17 19:20

Is ook echt geluk hoor. Dat was ook mijn grootste angst dat ik niet meer zou weten waar ze was.