Lieve Liberty alweer 2 jaar (v. Kadans)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

QuirJarig

Berichten: 17344
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Lieve Liberty alweer 2 jaar (v. Kadans)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-16 02:52

Vrijdag hebben we mijn 2 jarige D-pony opgehaald bij haar fokker. Ze staat nu tijdelijk bij hele lieve mensen en samen met een andere D-pony waarmee ze straks mee gaat naar ons in Zweden na mijn operatie in november.

Liberty is een nrps pony merrie, 2 jaar en een ongelooflijk lieve pony. Haar vader is de Welsh pony hengst Kraneveld's Kadans en haar moeder is de nrps ster merrie Lizzy van de nrps hengst Irakion. Zowel Kadans als Irakion zijn pony hengsten die ik goed ken en mee gewerkt heb, dat maakt haar extra bijzonder voor mij.

Hopelijk ga ik nog heel veel en heel lang plezier van deze onwijs lieve pony hebben. Van het voorjaar gaan we haar laten dekken, dus nog op zoek naar een geschikte hengst (al heb ik wel al een idee :o ). Ook ga ik rustig aan beginnen met zadelmak maken komende zomer.

Op deze foto's had ze net haar aller eerste rit op de wagen achter de rug en een nieuwe plek met vreemde paarden, waardoor ze nog erg gespannen was (en daardoor ook iets wat opgetrokken buik heeft, puur door de spanning dus).
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog bij haar fokker:
Afbeelding

Afbeelding

Ik ben helemaal verliefd op haar super knappe koppie (met het zeepaard blesje). <3


QuirJarig

Berichten: 17344
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-16 09:24

biancalaylo schreef:
Vind dat ze een knap koppie erop heeft zitten!


Ja hé, knap en lief koppie. <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AstridJ, bella24, GoogleAdsense, Kimmie25501, Shinedown, Taucha en 21 bezoekers