Sonic en de bonte ponybende van twee

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sasqiua

Berichten: 1337
Geregistreerd: 02-02-06
Woonplaats: In een huis

Sonic en de bonte ponybende van twee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-16 14:55

Hallo!

Vandaag is het heerlijk weer hier in het zuiden van Frankrijk. Zeker vergeleken met de bijna-ijskou van gisteren :brr: . Daarom heb ik wat tijd vrij gemaakt om Sonic en de bonte ponybende maar eens op de foto te zetten. Sinds ze hier zijn had ik namelijk niet één fatsoenlijke foto van ze gemaakt. :o En dat terwijl ze hier toch zeker al vier maanden zijn.

Sonic is vier maanden geleden met mij meegekomen vanuit Nederland. Maar omdat ik vond dat Sonic ABSOLUUT niet alleen mocht staan, zijn mijn vriend en ik hals over kop opzoek gegaan naar een vriendje (Sonic ging namelijk eerder op transport dan verwacht). Mede daardoor ben ik niet zo kieskeurig geweest, want iets is beter dan niets. Uiteindelijk werd het niet één maar twee vriendjes! :D Achteraf heb ik hier nog best wel mijn twijfels over gehad. Ze waren namelijk nog zo groen als gras, de een zelfs een beetje vals (onzeker dominant). Daarbij zaten ze onder de wormen en schrokken ze van alle bewegingen die met de hand gemaakt werden :(:) . Gelukkig bleek Sonic een super goede pedagogisch hulpverlener. Ongelooflijk, zoveel die twee al van sonic hebben geleerd. Na vier maanden laten ze zich aaien en kan ik rustig het halster om doen. Ik heb er het volste vertrouwen in dat het goed komt, we gaan gewoon rustig aan de slag om het vertrouwen te versterken. Voorlopig is het nog niets moet, alles kan.

Enfin, kijk en geniet maar van de gekleurde kudde!

We beginnen met de grootste dondersteen van allemaal, ook wel de zwarte pony zonder naam.
Afbeelding

Maar zeg nou zelf, daar kan toch niets anders achter zitten dan een super lieve poown:
Afbeelding

Dan introduceren we Frou-Frou (Froe Froe) ook meteen maar, de meest relaxte van allemaal:
Afbeelding

Afbeelding

En natuurlijk Sonic, mijn grote leermeester <3 :
Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Deze denkt echt maar aan één ding:
Afbeelding
Ik zou bijna denken dat er Shetlander in zit. :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met pseudo-papa Sonic natuurlijk!
Afbeelding

Uiteraard wordt het hele zaakje natuurlijk goed bewaakt door de allerbeste waakhond allertijden (uche)
Afbeelding

Gelukkig wel een van de allerliefste waakhonden die er bestaat.

Hopelijk hebben jullie net zo van de foto's kunnen genieten als ik heb gedaan tijdens het maken ervan.

Groetjes!

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Sonic en de bonte ponybende van twee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 07:02

Wat een geweldig duo die 2 bonte pony's!
Hele leuke dieren om te zien.
En wat tof van sonic dat hij ze laat zien hoe het allemaal werkt/hoort.

joey2010

Berichten: 4347
Geregistreerd: 08-09-11
Woonplaats: limburg

Re: Sonic en de bonte ponybende van twee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 07:54

Wat een mooie gekleurde kudde heb je.
De zwart bonte is een mooie verschijning.
En je hond <3 .

Zijn jullie 4 maanden geleden dan verhuisd naar Frankrijk of woon je er tijdelijk?

Sasqiua

Berichten: 1337
Geregistreerd: 02-02-06
Woonplaats: In een huis

Re: Sonic en de bonte ponybende van twee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-16 13:40

Heee wat leuk! Uitgelicht!

Joey2010: we zijn echt verhuisd naar Frankrijk. Mijn vriend heeft al een aantal jaar in Frankrijk gewoond, maar wilde graag terug! Het paard moest natuurlijk mee :D

Bedankt Renske!

joey2010

Berichten: 4347
Geregistreerd: 08-09-11
Woonplaats: limburg

Re: Sonic en de bonte ponybende van twee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 13:44

Spannend een nieuwe start in een ander land.
En ja natuurlijk gaat het paard mee.

Veel plezier in Frankrijk.

jojoleinee

Berichten: 2651
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 13:53

Wat een lekkere plek en poowns heb je!
Vraag me alleen af hoe goed je hond kan bewaken met zn ogen gesloten, genietend van de zon :o :P

Elena_Koree

Berichten: 33
Geregistreerd: 19-05-16
Woonplaats: Doornenburg

Re: Sonic en de bonte ponybende van twee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 21:05

Wauw, wat een prachtig groepje heb je daar! En helemaal in Zuid Frankrijk, bofkont!

Sasqiua

Berichten: 1337
Geregistreerd: 02-02-06
Woonplaats: In een huis

Re: Sonic en de bonte ponybende van twee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-16 22:39

Haha Jojoleine, hij is ook veel te lief voor een waakhond. Hij wil iedereen begroeten en het liefst meteen spelen. :D

Bedankt Elena!