Bliksem - Een feestje op school

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Bliksem - Een feestje op school

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-16 10:39

Bliksem gaat wel eens vaker mee naar school, maar gisteren was het extra gezellig op het plein. Niet alleen omdat het dierendag was, maar ook omdat het schoolgebouw 25 jaar bestaat. Dus het was tijd voor een feestje! De kinderen zijn eerst met de paardentram naar het dierenasiel gegaan, om de asiel dieren te verwennen met lekkers en speeltjes.
Afbeelding

Daarna hebben ze patatjes gegeten en de hele middag dierenspelletjes gedaan. In de middag kwam ik met Bliksem op het plein waar hij echt super braaf was! Tijdens het koffie drinken stond hij als een hondje naast me. Wel moest hij iedereen even besnuffelen. :+ Hij begint zich steeds meer als een hond te gedragen. :P
Alles was leuk versierd met ballonnen, een tent, toeters etc. Ook het molentje van de school draaide met vlaggen en ballonnen. Maar Bliksem vond het allemaal prima!
Hij heeft zelfs nog een leuk vriendje ontmoet :) Een shetje die zelfs nog in de school heeft gestaan :)
Afbeelding

"Hé heb je ook nog cake voor mij of hoe zit dat?" Hier stonden de ouders aan de koffie terwijl de kinderen bezig waren met de dag af te sluiten.
Afbeelding

David kwam naar buiten en ging gelijk lekker met Bliksem een cake eten. Nou ja... Bliksem was tevreden met het maaien van het gras.
Afbeelding

Ook even met Bliksem naar de draaiende molen die bij het schoolplein staat.
Afbeelding

Klasgenootje heeft even een rustig momentje met Bliksem
Afbeelding

De dames moesten Bliksem natuurlijk uitgebreid knuffelen. Bliksem houdt haar wel in de gaten :+
Afbeelding

En even over het plein lopen met een ander meisje.
Afbeelding

En na een leuk klein feestje was het weer tijd om naar huis te wandelen.
(School is 3km bij ons vandaan).
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik had het handvat eraan gedaan voor David, maar hij heeft niet meer op Bliksem gereden.
Vlak voordat we naar huis wilde gaan viel David vies hard van het klimrek op zijn staartbotje, dus kon niet meer zitten. :o


Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-16 11:01

Bliksem is door dit soort dingen ook zooo veranderd :) Echt een beetje een hondje :')

Ja die andere shet wou ik ook wel meenemen hoor :D Leuk voor Bliksem een vriendje van eigen grootte!

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-16 11:25

Ah dat is wel heel jammer inderdaad! Hier mag dat gelukkig wel. Ik neem Oscar ook regelmatig mee.
Dat andere shetje heeft zelfs in het gymlokaal gestaan :')
En er waren ook nog andere diertjes, maar die waren al weer weg toen ik aankwam met Bliksem.

edit. Toen ik vroeger zelf nog op de basisschool zat mochten we ook altijd een dier meenemen naar school. Ik nam de hond altijd mee en die mocht de hele middag blijven in de klas. Mooie tijden. :D
Dat was een andere school dan David nu op zit. David zit op een heel klein schooltje. Die misschien wel dicht moet ivm bezuinigingen. |( |(

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: Bliksem - Een feestje op school

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-16 11:58

Haha Bliksem stond zelfs uitgebreid aan iemands kruis te ruiken. Ik dacht dat alleen honden dat deden :')

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-16 12:25

Ach ja, ze zeggen wel eens 'waar je mee om gaat raak me mee besmet'.
En zie hier Bliksems grote voorbeeld. :')
Afbeelding


Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: Bliksem - Een feestje op school

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-16 08:03

Het rolmodel :')

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: Bliksem - Een feestje op school

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-16 15:43

Ja, klopt :( We hopen natuurlijk van niet.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: Bliksem - Een feestje op school

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-16 21:07

Ja als het aan Marloes lag bleef ze ook in de klas zitten hoor! Maar ze moet nog een dik jaar wachten. Ik zou het ook jammer vinden als ze straks beide naar een andere moeten...

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-16 21:23

Ja daar zijn de ouders al mee bezig. We hebben dan ook een uitstel gehad van een half jaar om leerlingen te werven. Anders had David na afgelopen zomervakantie al op een andere school gezeten.

edit. Maar de school heeft nu ook in de krant gestaan met deze speciale dag. Dus hopelijk wat extra bekendheid.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers