Penny meisjes in de dop

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Penny meisjes in de dop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-16 17:23

Vandaag kwamen m'n zus en mijn moeder gezellig thee drinken. Het was donker in huis en het regende! :oo Moest bijna de lampen aan doen, bah wat een grauw weer.
Maar toen ineens brak de zon door! En we zijn dan ook gelijk naar buiten gegaan. M'n moeder lekker in de moestuin bezig en m'n zus vermaakte de kinderen op de schommels. Ondertussen maakte ik mezelf nuttig door de paddock poepvrij te maken, kon m'n moeder wel weer goed gebruiken voor de composthoop :+
Tijdens het uitmesten riep ik voor de gein: "Wie wil er op het paard!?"
En ik hoorde gelijk 2 stemmetjes vanaf de schommels. _O- "Ikke! Ikee!!!"
Dus geheel onverwachts Bliksem klaar gemaakt voor de kindertjes. En wat hadden de twee meisjes een lol! :D En ik ben super trots op Marloes, want ze had er echt zin in en toonde geen enkel teken van angst. Dat gaat dus helemaal goed komen met haar vertrouwen! +:)+ Al doen we het lekker rustig aan, zonder enige druk gewoon als zij het wil.
Voor de mensen die nu vraagtekens hebben, Marloes heeft een heftig ongeluk gehad vorig jaar en sindsdien heel angstig. Maar dat gaat ineens helemaal de goede kant op en ze krijgt echt veel zelfvertrouwen. Mooi om te zien. Daar groeit ze echt van. En doet haar heel goed!

En wat ik echt super tof vind en heel erg blij mee ben zijn de nieuwe veiligheidsbeugels van Shirley! Super bedankt Shirley. Wij zijn er blij mee en ze gaan goed gebruikt worden!
Moet alleen nog even kijken of ze helemaal goed zitten. Vandaag was het allemaal wat onverwachts het paardrijden. :)

Het hele circus op de foto.
Marloes op het paard, nichtje op de voorgrond, David op de schommel in de achtergrond, Nick als toeschouwer en m'n zus die met Bliksem loopt.
Afbeelding

Afbeelding

Wat ik trouwens wel bijzonder vind. Het lijkt net of Bliksem boos kijkt op iedere foto, maar hij let juist heel erg op de meisjes op zijn rug. Als ze uit balans raken stopt hij gelijk!
Maar hier zat ik ineens op de grond. :')
Afbeelding

Even met zijn tweeën poseren.
Afbeelding

Nichtje is aan de beurt. Omdat ze er voor het eerst op zat liep m'n zus eerst even mee.
Afbeelding

Marloes houdt haar nichtje wel goed in de gaten of alles goed gaat.
Afbeelding

Maar al snel ging het helemaal goed!
Afbeelding

En weer wisselen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Marloes beloont Bliksem ook tussendoor. <3
Afbeelding

Nog even met oma samen. Wat ik vrij bijzonder vind, want mijn moeder is bang voor paarden.
Wat ik me ook wel kan voorstellen, want Bliksem is natuurlijk wel een vreselijk monster. :+ :Y) :')
Afbeelding

Zelfs over de hindernis gegaan! Daarna kreeg Bliksem een beloning van Marloes, was echt lief om te zien. Heb ik net niet op de foto. ;(
Afbeelding

Afbeelding

En aan alles komt een einde. Als het aan Marloes lag bleef ze er nog een uur op zitten. Maar m'n zus en moeder moesten er weer vandoor.
Afbeelding

Spoiler:
Ik snap alleen niet waarom ik de bodyprotector na de wissels totaal vergeten ben 8)7 Want op de eerste foto's draagt Marloesje hem onder haar bodywarmer.
En de volgende keer ff een elastiekje in haar haren doen die wél blijft zitten...


Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: Penny meisjes in de dop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-16 17:43

Ik heb het halster in de weide nooit op, dat scheelt stukken. Heb het halster op m'n verjaardag gekregen :D

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: Penny meisjes in de dop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-16 17:51

TerraHowrse, Ohhh... Bliksem is ook wel eens ontsnapt. Stond 4 kilometer verderop midden in de stad voor de cafetaria... om 4 uur snachts :')

Pichu, lief he :) is Marloes' knipje.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: Penny meisjes in de dop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-16 20:43

Precies. Soms wil ik ook zon groot hek. Maar we moeten de boel sowieso nog aanpakken. We wonen er nog niet zo lang. Ik wil alle gaas en schapengaas weghebben.

Marloes was er de hele dag nog vol van. Zo leuk :)


Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: Penny meisjes in de dop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-16 22:03

Ja, dat zie ik ook terug in jou topic! Echt mooi hoe die dieren daar mee om gaan. :)

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-16 10:39

Dankje allemaal. Bliksem is echt een schatje. En heel lief voor die kleine meisjes. <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, PetalBot en 62 bezoekers