Friese Koen op de foto door Wilke Tiellemans

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Femkex

Berichten: 767
Geregistreerd: 11-08-08
Woonplaats: Soest

Friese Koen op de foto door Wilke Tiellemans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-15 21:42

Afgelopen zondag had ik samen met Caroline (xLoki op bokt) een fotoshoot gepland van Wilke Tiellemans. Ik had er enorm veel zin in, maar de weervoorspellingen werden opeens erg slecht. We verschoven het naar maandagochtend vroeg. Eerst gereden naar de duinen wat erg goed ging. Een tijd lang ging dat erg moeilijk en konden we niet meer alleen op pad. Gelukkig gaat dit de laatste weken erg goed en gaan we meer met alle plezier naar buiten! Heerlijk!

Het was maandagochtend super mooi weer en Wilke heeft prachtige foto's kunnen maken. Ik ben zo blij met de foto's. De sfeer vind ik erg mooi en leuk om een keer in een jurk op foto te gaan met Koen. Eerst wilde ik niet met blote voeten bij hem staan, omdat ik dat erg gevaarlijk vind, maar op het einde vertrouwde ik het wel als ik erop zat. Hij was zo braaf en ben enorm trots op hem en op ons, omdat het weer een stuk beter gaat dan eerst.

Ik wil graag ook een foto uit laten printen, maar ik kan niet zo goed kiezen.. Wat vinden jullie?


Afbeelding
1. Normaal kijkt Koen vaak maar eventjes nieuwsgierig, maar hij was erg geïnteresseerd in de omgeving. Hij heeft dan zo'n lieve blik. <3


Afbeelding
2. Normaal reikt Koen snel naar mijn hand als ik daar om vraag, maar dit was één van de weinige momenten. Hij was zo relaxed om zich heen aan het kijken en had weinig aandacht voor mij, hihi. Maar dat ene moment is wel prachtig vast gelegd!


Afbeelding
3. Kusje! <3


Afbeelding
4.

Afbeelding
5. Deze vind ik zo mooi.. Hij vindt het heerlijk als je hem bij zijn manen kroelt en vaak gaat hij dan zachtjes terug knabbelen.

Afbeelding
6. Kijken naar m'n knappe paardje!

Afbeelding
7.

Afbeelding
8. Daarna ging ik er nog even op!

Afbeelding
9.

Afbeelding
10. Deze twee laatste foto's vind ik ook erg gaaf.

Heel erg bedankt voor het kijken!

Liefs Femke


Femkex

Berichten: 767
Geregistreerd: 11-08-08
Woonplaats: Soest

Re: Friese Koen op de foto door Wilke Tiellemans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-15 12:19

Ah, dankjulliewel! :D


Femkex

Berichten: 767
Geregistreerd: 11-08-08
Woonplaats: Soest

Re: Friese Koen op de foto door Wilke Tiellemans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-15 19:10

Wat een lieve en leuke reacties. Super bedankt!:D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers