Daar is ze dan, na een half jaar zoeken!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Njoee

Berichten: 53
Geregistreerd: 09-03-11
Woonplaats: Ergens in nederland

Daar is ze dan, na een half jaar zoeken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-13 22:43

Jaaajaa, na ruim een half jaar zoeken heb ik haar dan eindelijk gevonden. Mijn droommerrie.
Al jaren had ik de droom van een eigen wedstrijdpaard hebben, en die is dinsdag in vervulling gegaan! Mijn grootste wens, met de mooiste merrie.
Een half jaar geleden begon mijn zoektocht. Veel paarden bekeken, bijna allemaal particulier. Maar met geen de klik die ik wou, of als ik een leuk aansprekend paard had gevonden werd hij afgekeurd, of verkocht. 2 weken geleden bedacht ik me om het groter op te zoeken. Ik ging naar een betrouwbare handelsstal! MP Olthof Horses. Het was heel lang rijden, 1 uur en 30 minuten. Na een lange rit kwam ik aan. Ik had op de site al een leuke ruin gezien die we als eerst zouden gaan bekijken. Leuk paard, rank gebouwd, maar eigenlijk net te groot voor mij. We liepen langs de stallen en daar zag ik een schimmel merrie! Wauw, wat een aansprekend koppie. Toen maar gevraagd of ik haar mocht zien lopen. En wauw, wat een geweldig beestje! Opvallend, speels, alert. Maar een echte knuffelkont. Dit word d'r! Dacht ik. Het liefst had ik haar meteen ingeladen en meegenomen.
2 weken later werd ze gekeurd. Op 10/12/2013! En ja hoor, ze kwam heeeeeeeeeel goed door de keuring. Meteen werd ze gebracht naar stal en daar stond ze dan. In d'r stal. Mijn droom stond op stal!
Wauw wat een geweldig karakter heeft ze! Ik ben verliefd haha!
-Elegance
-merrie
-4 jaar
-onbeleerd
-Spielberg x Silvano N x Uniform

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


En gisteren met dr mooooie halster haha :)
Afbeelding


Ik ben heeeeel blij met d'r en hoop lekker van d'r kunnen te genieten!

Elegance & Zaphiraa <3


Njoee

Berichten: 53
Geregistreerd: 09-03-11
Woonplaats: Ergens in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-13 22:46

Dankjullieeee!
Er komt iemand naar stal om haar zadelmak te maken! :) Hoeft ze niet meer verplaatst te worden en kan ik een oogje in het zeil houden!

Elegance & Zaphiraa <3

Njoee

Berichten: 53
Geregistreerd: 09-03-11
Woonplaats: Ergens in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-13 23:17

Zooo wat een leuke reacties! Dankjulliewel! :)

Elegance & Zaphiraa <3

Njoee

Berichten: 53
Geregistreerd: 09-03-11
Woonplaats: Ergens in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-13 18:17

Dankjullie! :D. Ik rijd er nu ook al op. Bitloos! Zal wel een keer een topic maken. Ik zal als ik thuis ben iig hier in dit topic een foto in plaatsen!

Elegance & Zaphiraa <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, Kimmie235, Larislaatje, lizy29, Mariett en 92 bezoekers