Winter wonderland!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 19:30

Ik had gister al op de buienradar gezien dat het daar boven Oostenrijk en Zwitserland ging sneeuwen...en ja hoor, daar zijn the horses in the snow ! :j
Zo mooi ! Mis alleen een plaatje met een vergezicht op met de besneeuwde bergtoppen :o Of word ik nu te veeleisend ? Maar je hebt ons zelf verwend hoor ! :+ :+
Die donkere kleuren van de paarden zijn zo mooi in contrast met de witte omgeving ! <3

Edit : jullie kunnen samen een sprookjestopic beginnen....dat mooie spaanse huis van rocymax en die mooie winterse plaatjes uit Tirol :D :D Schoot mij zomaar opeens te binnen omdat ik ook al zat te kwijlen bij die plaatjes uit Spanje... {:}



Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 20:41

Het valt mij nu pas op dat die van jou op hun hoofd zo'n mooi glad haar hebben, zeker de Raven, je zou haast zeggen dat het nog een zomervelletje is... 8-)
Was net hier wezen voederen en hier hebben ze echt van die '' wollige '' kopjes al....en het heeft nog niet eens gevroren .... :')

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 20:47

Oeps...foutje getypt...moest dus zijn '' zeker Raven '' en niet '' zeker de Raven '' .... 8)7


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hannanasjuh, lotte_dl, quni en 80 bezoekers