Nog wat laatste zomerplaatjes om het af te leren...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Taat_

Berichten: 7005
Geregistreerd: 25-02-06

Nog wat laatste zomerplaatjes om het af te leren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-13 14:06

Hallo!

Terwijl iedereen alweer druk bezig is met herfstfoto's zit ik nog even heerlijk na te genieten van afgelopen zomer.. <3

Het is alweer enige tijd geleden dat onze vier kleine kanjers op bokt hebben gestaan, dus laat ik ze eerst nog even voorstellen:

Desi is de roodachtig-bruine pony. Desi is van mij en afgelopen mei drie jaar oud geworden.
Tsjitske is het vosje en de halfzus van Desi (zelfde moeder). Tsjitske is van mijn (enige) stalgenootje en vriendin Isa (Ies_ op bokt). :D Tsjit is ondertussen alweer 10 jaartjes oud.
Dane is de donkerbruine pony en de enige man van het stel. Danie is ook van Isa en is de zoon van Tsjitske en daarmee dus het neefje van Desi. :D Dane en Desi zijn even oud en met elkaar opgegroeid en kunnen nog steeds heerlijk spelen samen!
Twinkel is de zwarte pony en is van mij. Ik heb haar 2 jaar na het verlies van Desi haar moeder gekocht en hoort nu dus alweer ruim een jaartje bij onze 'mini kudde'. :D Twinkel is van dezelfde leeftijd als Tsjitske. Het heeft best een poosje geduurd voordat ze echt geaccepteerd werd en met etenstijd staat ze nog steeds op de onderste rang maar het is al enorm verbeterd. :)

We hebben dus twee mama's en twee kleuters bij elkaar op ons eigen stalletje waar ze 24/7 buiten staan met onbeperkt hooi en een ruime schuilstal. :D

Nu jullie een beetje een beeld hebben van de pony's is het tijd voor wat leuke pretfoto's van afgelopen zomer!! :)

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

7. Afbeelding

8. Afbeelding

9. Afbeelding

10. Afbeelding

11. Afbeelding

12. Afbeelding

13. Afbeelding

14. Afbeelding

15. Afbeelding

Zoals je kan zien hebben ze een goede zomer gehad met flink wat grasjes. :D

Nu gaan we de winter weer in waar alle buikjes er weer afgewerkt gaan worden en er ongetwijfeld weer veel sneeuwplezier gaat komen!!

Bedankt voor het kijken! :wave:
Laatst bijgewerkt door Taat_ op 22-11-13 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

LicentioFide

Berichten: 1645
Geregistreerd: 17-11-12

Re: Nog wat laatste zomerplaatjes om het af te leren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 14:07

Leuk! Alleen jammer dat de fotos zo klein zij

Taat_

Berichten: 7005
Geregistreerd: 25-02-06

Re: Nog wat laatste zomerplaatjes om het af te leren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-13 14:15

Ja was niet helemaal goed gegaan, maar nu zijn ze wel groot! :)

Ies_

Berichten: 2891
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 14:25

Wat een kanjers zijn het toch, heerlijke plaatjes, heerlijk stel <3

Simone_97

Berichten: 137
Geregistreerd: 06-04-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 00:31

Ze zien er heel gelukkig uit! :)