Een maand na de Zuidlaardermarkt..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Likemaaike
Berichten: 2994
Geregistreerd: 04-06-09

Een maand na de Zuidlaardermarkt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-13 18:51

Hallo,

Een maand geleden was de Zuidlaardermarkt en daar heb ik mijn shetlandveulen Maria gekocht. Het begon meer als een grap, een paar week eerder was de Rodermarkt. Voor de grap zei mijn zusje; Papa! Judith heeft een shetlandveulen gekocht. Waarop mijn vader reageerde; Dat was wel een heel avontuur geweest. Toen dacht ik over een paar week is de Zuidlaardermarkt, dan gaat er eentje mee naar huis. We hebben de hele markt afgewandeld en een paar keer onderhandeld maar het wou maar niet lukken. Net toen we naar huis wouden gaan zagen we een veulen alleen staan. We vroegen en het was wen merrie, we keken even naar haar en haar paspoort in. En toen liepen met een klein mormeltje over de markt. Maar dan heb je een veulen gekocht en dan nog het vervoer, gelukkig hadden we snel iemand gevonden en konden mijn vriendin en ik ook meerijden.

Maria is een shetlandmerrieveulen en krijgt de kleur blauwschimmel, haar eerste dag bij ons:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maria haar eerste fotoshoot op 17 oktober:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er werd een super klein scapa dekentje aangekocht voor Maria en ik maakte knotjes in haar ienie-minie manen, deze foto's zijn van vorige week woensdag:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

2 week geleden heb ik Maria lekker even in de bak laten rennen en kennis laten maken met onze andere paarden hier wat foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarnaast is Maria een luxepaardje en heeft dus een kussen nodig! :+
Afbeelding

Daarnaast geeft Maria zoencursussen?! Interesse? Schrijf je snel in! VOL = VOL :D


En Maria is zelfs al op tv geweest tijdens Zuidlaardermarkt:
http://www.rtvnoord.nl/mobiel/i/index.a ... ideodetail

Ik geniet elke dag van haar, hopelijk komt er na het lezen en het bekijken van de foto's en het filmpje ook een glimlach op jullie gezicht, ze is soms echt een clown!

En wel een clown van maar 66 cm.. :+

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Re: Een maand na de Zuidlaardermarkt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 18:53

Leuk beestje, nog veel plezier met haar!
Waarom na 4 dagen hetzelfde topic?

Likemaaike
Berichten: 2994
Geregistreerd: 04-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-13 18:55

EskeGirl schreef:
Leuk beestje, nog veel plezier met haar!
Waarom na 4 dagen hetzelfde topic?


Dit in verband met sluiten van andere topic, omdat niet aan regels was gehouden. Daarom wou ik het graag heropenen, en heb ik gewacht tot dat weer kon.

SoAndrea

Berichten: 382
Geregistreerd: 11-05-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 18:59

aaaah wat een schatje is het zeg! ben benieuwd hoe ze uit groeit! :j

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6634
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 18:59

Wat een lieverdje is het toch! <3

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 19:23

Likemaaike schreef:
EskeGirl schreef:
Leuk beestje, nog veel plezier met haar!
Waarom na 4 dagen hetzelfde topic?


Dit in verband met sluiten van andere topic, omdat niet aan regels was gehouden. Daarom wou ik het graag heropenen, en heb ik gewacht tot dat weer kon.


je houdt je nu weer niet aan de regels want ze moet bij kraamstal in the picture. daar heb je haar wel eens geplaatst dus volgens mij weet je dat wel. desalniettemin leuk veulen hoor.

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Re: Een maand na de Zuidlaardermarkt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 19:30

Wat schattig!
Met dat dekje en die knotjes <3

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78501
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 22:48

Dit topic hoort inderdaad op KS-ITP thuis, zoals ook het vorige topic daar naar toe is verplaatst. Het vorige topic, [KS-ITP] Shetlandveulen Maria van Zuidlaardermarkt tot nu toe, bevat echter praktisch dezelfde foto's, en daarmee is het een dubbeltopic en komt er hier een slotje op.
De ene foto die er daar niet in staat en het ene filmpje kun je in bovengenoemd topic plaatsen.