Knappe bontjes Bart en Salena ITP

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Knappe bontjes Bart en Salena ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-13 17:28

Ik vond dat het wel weer eens een keer tijd was voor een topic :Y)

Allereerst mijn knappe mannetje Bart <3 Bart is een tinkerruin van 16 jaar en nu alweer 1,5 jaar bij mij en nog steeds mijn allergrootste vriendje <3
Afbeelding
Met zn hanglip :')
Afbeelding
En met zn tinkervriendje Trevor :D we noemen ze altijd sokkenmaatjes :D altijd als ze met zn tweetjes staan dan gaan ze aan elkaars sokken kriebelen. Toen ik Bart net had hebben ze 2 maandjes samen gestaan op de manege, toen deden ze het ook al, zo lief :D
Afbeelding
http://nl.fotoalbum.eu/images1/201207/2 ... 000001.jpg


En sinds een maandje staat Salena bij ons op stal, haar baasje is Esmee (bokker qt_shetties), helaas kon zij door omstandigheden weinig met haar doen en aangezien Salena echt een gebruikspony is en dolgraag werkt ging ze op zoek naar een huisje waar ze in bruikleen kon staan. Het was totaal niet gepland, maar toen ik haar advertentie zag kon ik het niet laten om een berichtje te sturen. Kort daarna langs geweest en het klikte meteen heel goed :D ook tussen Esmee en mij :D Daarna is ze nog een keertje hier wezen kijken en een maandje geleden hebben we haar dan opgehaald :D

Salena is een vosbonte shetlandermerrie van 11 jaar oud, ze is echt bomproof en beleerd zowel ohz als voor de kar. Iedereen op stal is ook helemaal verliefd op haar <3
Afbeelding
Afbeelding
3x in de week wordt ze verzorgt door 3 hele leuke meiden van stal (zusjes, 14, 12 en 6 jr dacht ik), die onlangs hun pony weg hebben moeten brengen. Van het voorjaar komt er een nieuw paardje, maar tot die tijd mag Salena hun bezig houden :D De jongste zal haar ook blijven rijden, zij is nog een echte beginner maar mag het met Salena gaan leren :D en de 2 doen het top samen! Ze heeft deze week zelfs al een galopje met haar gedaan :D
1x in de week wordt ze dus door haar gereden (ivm leeftijd ruitertje) en de andere 2x wordt ze gelongeerd of gaan ze lekker wandelen met haar.
Afbeelding

Daarnaast wordt ze ook 1x in de week gereden door een meisje die ik ken via de manege. Ze zal er niet heel lang op kunnen, maar we houden het goed in de gaten. Het ligt er natuurlijk aan hoe snel ze groeit. Tot die tijd zet zij Salena wat meer aan het werk onder het zadel, springen ze samen en gaan ze waarschijnlijk ook af en toe wedstrijdjes rijden op de manege :)
Afbeelding
De andere daagjes verzorg ik haar, gaan we lekker wandelen, longeren en we gaan iig 1x in de week met de kar op weg :D ze vindt dat zo leuk!
Afbeelding

Paar weekjes geleden een schriktraining georganiseerd op stal :D jaja, ze waren erg onder de indruk :')
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dit vond Salena ervan :')
Afbeelding
Ondanks dat het echt ontzettend hard waaide, de vlag alle kanten op vloog en de slingers van t slingergordijn ook besloot Salena dat je er best bij kunt gaan rollen :')
http://nl.fotoalbum.eu/images1/201301/2 ... 000019.JPG

Afgelopen vrijdag zijn we ook een stukje gaan wandelen en hebben we een poging gedaan tot wat foto's maken :D helaas werd het al wat donker en dat is ook goed te zien aan de foto's, maar ach, vond ze toch nog wel leuk gelukt :D

Het was nog best lastig, want het gras was natuurlijk veel interessanter. Vooral Salena was er niet bij weg te slaan, ze vindt altijd dat ze heeeeel erg honger heeft. Want zeg nou zelf, ziet ze er niet hongerig uit :')
Afbeelding
Afbeelding
Ook nog n poging gedaan tot een nette standfoto :P
http://nl.fotoalbum.eu/images1/201301/2 ... 000007.JPG
Afbeelding
En nog n leuke van Salena <3
http://nl.fotoalbum.eu/images1/201301/2 ... 000021.JPG

qt_shetties

Berichten: 3385
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 19:10

Wat een gave foto's van Bart en Saleen! Ze zien er beide goed uit! Bart lekker in zn blootje! Die kop van Salena op foto 12 is echt geniaal!

Ben zooo blij met jou! Thnx voor alles

bOwieGeeske
Berichten: 236
Geregistreerd: 29-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 19:15

Aaaah sleentje :) leuk om te zien dat het zo goed met haar gaat! Ze ziet er goed uit! Es en ik komen snel ff buurten :)

missannie
Berichten: 22
Geregistreerd: 22-03-12

Re: Knappe bontjes Bart en Salena ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 19:17

Volgens mij heeft selena bij mij gestaan om af te spenen wat grappig om haar hier tegen te komen

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Re: Knappe bontjes Bart en Salena ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-13 22:58

Bedankt :D

Ja haha die foto was echt te erg :') ze vond het nogal boeiend geloof k :')

Jaaa leuk als jullie langskomen! Kunnen we met zn allen een rondje op pad :D

L0r3nZz0

Berichten: 76
Geregistreerd: 20-08-06

Re: Knappe bontjes Bart en Salena ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 11:47

AHHHWW Seleentje ! wat heerlijk om te zien dat ze het zow goed en lekker heeft :) ! Top pony ! <3

bOwieGeeske
Berichten: 236
Geregistreerd: 29-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 11:48

Ik reageer leuk alleen over salena maar Bart mag er natuurlijk ook zijn! <3 ik geloof dat ik zojuist verliefd ben geworden haha!
Leuk om met zn alle op pad te gaan!

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Knappe bontjes Bart en Salena ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 12:28

Dat je Bart alweer 1,5 jaar hebt :oo De tijd vliegt!

Die foto van dat meisje van 6 met Salena is wel echt superschattig.

Adamootje

Berichten: 6206
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 14:14

Ah! Leuke foto's Jen! Tijd gaat zeker snel! :)

Nicje87

Berichten: 9849
Geregistreerd: 26-06-06

Re: Knappe bontjes Bart en Salena ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 17:46

Ik ken Esmee. Wat heeft ze het leuk bij jullie als ik het zo zie!
Heel veel plezier!!!

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Re: Knappe bontjes Bart en Salena ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 14:49

Bedankt :D

Salena doet hopelijk binnenkort ook mee met een wedstrijdje met het grotere meisje :D het rijden ging deze week echt super!