Mijn veulentje Maria doet aan versiercursussen! :)

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 13:12

-
Laatst bijgewerkt door Siepie op 10-11-13 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ~ Josh Billings
[o]

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 13:15

-
Laatst bijgewerkt door Siepie op 10-11-13 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ~ Josh Billings
[o]

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 13:20

-
Laatst bijgewerkt door Siepie op 10-11-13 13:29, in het totaal 2 keer bewerkt

[o]

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 13:21

Celiien schreef:
__Lauraa schreef:
Je topic hoort bij ks-itp ;)
Daarnaast heb je 7 november ook al een topic gemaakt en je mag maar 1 topic per week maken op hetzelfde forum, dus je topic wordt wsl gesloten ;)

:= weet niet waar jij dit vandaan haalt? In de regels staat enkel:

Citaat:
Crossposten/dubbelposten/schoppen Plaats je topic altijd in het forum waar het thuishoort. Het is niet de bedoeling hetzelfde topic in meerdere fora te plaatsen (crossposten). Ook over eenzelfde onderwerp meerdere topics plaatsen (dubbelposten) is niet toegestaan. Als je geen antwoord op je topic krijgt, kan je er over het algemeen vanuit gaan dat mensen het antwoord niet weten. Het heeft dan ook geen zin je topic, door er zelf in te reageren, omhoog te schoppen in de lijst.

Dit topic hoort bij ks-itp omdat het veulen nog geen 1 is! :D
En tussen de regels van ks-itp staat het wel degelijk
Citaat:
Om te zorgen dat iedereen de kans krijgt zijn of haar veulen te tonen houden we een richtlijn aan van één topic per veulen per week op KS-ITP.

edit:
En het gaat me niet om de concurrentie hoor, zoals dat hierboven gesuggereerd wordt!
Ik heb op mijn grootste concurrent Fiore gestemd, dus volgens mij is het niet helemaal eerlijk dat dit nu gezegd wordt. Maargoed, denk wat je denkt :=
Laatst bijgewerkt door Siepie op 10-11-13 13:27, in het totaal 2 keer bewerkt

[o]

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 13:30

kimberley23 schreef:
We zien toch vanzelf wel wat er gebeurd met dit topic? Laten we er niet zo'n drama van maken...
Denk ik in ieder geval :j

Het is een hartstikke leuk topic en door dit soort dingen haalt het hem naar beneden en dat vindt ik zonde!
:D

Dat vind ik ook! Daarom heb ik mn reacties grotendeels weggehaald! :D

[o]

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten