Mijn trots en vriend

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

savieralover

Berichten: 1700
Geregistreerd: 23-03-09

Mijn trots en vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-13 10:33

Zoals sommige wel weten heb ik een paar maanden geleden een kreupel paard aangeschaft. Deze heb ik weer helemaal opgelapt en loopt nu alweer de sterren van de hemel :+

Foto's zijn allen gemaakt door een vriendin van mij en ben erg blij met ze!

Naam: Zebulon
Roepnaam: Zeno
Geslacht: Ruin
Vader: Sidney
Moeder: Martina
Leeftijd: 9
Ras: KWPN

We begonnen met wat portret foto's wat uiteraard een hele opgave is met ons 2 want hij kan heel charmant zijn als ie zin heeft maar ja dan heb je de baas nog _O-

Afbeelding
you see what I mean?

nou dat kon beter uiteraard!
Afbeelding

Afbeelding

ondertussen nog even een onderonsje want meneer moest wel even zijn moves laten zien uiteraard!

Afbeelding

En dat deed ie!

je begint rustig:
Afbeelding

kijkt even of de baan vrij is
Afbeelding

Afbeelding

En gaat er dan voor!
Afbeelding

Heerlijk hoor die wind door je manen!
Afbeelding

En na een tijdje rond te hebben lopen rennen en gek doen moet je weer rustig afbouwen. Want je wilt geen spierpijn krijgen!
Afbeelding

Al met al hebben wij een geslaagde dag gehad! Hopelijk genieten jullie net zo van de foto's al ik doe.

Some days just pass by and some days are unforgettable. We can’t choose the reason why but we can choose what to do from the day after. So with that hope, with that determination. Let’s make tomorrow a brighter and better day


savieralover

Berichten: 1700
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Mijn trots en vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-13 19:36

dankjewel allebei!

Some days just pass by and some days are unforgettable. We can’t choose the reason why but we can choose what to do from the day after. So with that hope, with that determination. Let’s make tomorrow a brighter and better day

savieralover

Berichten: 1700
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Mijn trots en vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-13 22:31

dankje dankje. voel me ook echt gezegend met hem :D

Some days just pass by and some days are unforgettable. We can’t choose the reason why but we can choose what to do from the day after. So with that hope, with that determination. Let’s make tomorrow a brighter and better day

savieralover

Berichten: 1700
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Mijn trots en vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-13 23:03

je bent welkom hoor! kun je mooi op hem oefenen :P

Some days just pass by and some days are unforgettable. We can’t choose the reason why but we can choose what to do from the day after. So with that hope, with that determination. Let’s make tomorrow a brighter and better day


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Kaplaars en 18 bezoekers