Ponyopvang Second Chance ITP.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
singasong

Berichten: 8573
Geregistreerd: 17-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 09:37

edit

Wendie1992

Berichten: 1228
Geregistreerd: 14-02-10
Woonplaats: Delft

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 10:06

Ik vind ook dat yvonne hardstikke mooi werk doet! Vroeger toen ik jonger was wou ik dit ook altijd doen. Heel dapper dat je dit doet yvonne petje af! Hoeveel paarden jij wel niet heb opgevangen, mishandeld verwaarloosd of niet, je red er een dier mee die in slechte handen was.. Dieren horen met respect behandeld te worden, en niet mishandeld of verwaarloosd. Of t nou met opzet of niet met opzet is, die mensen kunnen beter gewoon met zich zelf bemoeien en geen dieren nemen! Gelukkig betsaan er nog mensen die zoveel om dieren geven als yvonne!

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 19:49

Ik heb voor lucas1980 al een ander paardje gevonden.Ik kreeg vanmorgen een mail van iemand die met spoed een plekje zocht voor haar pony.Ik ben met lucas1980 aan het bemiddelen gegaan en ga beide dames met elkaar in contact brengen,dan kunnen ze alles met elkaar bespreken.

paulinebes
Berichten: 451
Geregistreerd: 03-05-12

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:10

Super gohya!

singasong

Berichten: 8573
Geregistreerd: 17-11-02

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:17

Wat fijn voor dit paard en voor Natasja!

Wel sneu voor Naldo maar goed, het is niet anders. Ik hoop nog steeds dat hij ook bij een goed adres komt. Weg uit die ellende waar hij nu staat!

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 20:20

Ik dacht van haar af te zijn door Naldo terug te geven aan haar [eigenaresse],helaas blijft ze nog steeds dreigen.Niet rechtstreeks naar mij, maar achter mijn rug om, via anderen.
Naldo zou ook kreupel bij mij vanadaan zijn gekomen,ook dit is echt niet waar!

paulinebes
Berichten: 451
Geregistreerd: 03-05-12

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:28

Ik zou aangifte doen of desnoods iets via de wijkagent ivm laster. Dat is vaak het enige wat helpt. Of misschien iemand namens de stichting eerst erop af sturen en t gesprek aangaan. Daarbij wel duidelijk zijn dat als ze door gaat met die praatjes dat je aangifte gaat doen...dit soort verhaaltjes zijn zeer schadelijk voor de stichting. Bedreigingen zijn altijd reden direct aangifte te doen.

singasong

Berichten: 8573
Geregistreerd: 17-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:29

Wat een onzin. Ze stuurde mij diezelfde dag dat ze hem heeft opgehaald bij jou een filmpje waar ze in laat zien hoe ''blij'' hij is dat hij weer naar huis mag. Geen kreupel paard op te zien. Wel een paard wat moet draven en galoperen met een ruiter op zich.
Hetzelfde paard waarvan ze tegen jou en mij zei dat hij hardstikke ziek was en wilde laten inslapen.
Schandalig dit weer! Een paard afjakkeren en dan zeggen dat hij kreupel bij jou vandaan komt 8)7

paulinebes
Berichten: 451
Geregistreerd: 03-05-12

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:33

Als ze niet stopt met bedreigingen en laster, ondanks het op de "nette" manier te doen via aangifte of iets dergelijks, kan je ook als uiterste maatregel haar naam bekend maken.. :list:

singasong

Berichten: 8573
Geregistreerd: 17-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:35

Van mij mag het!
Hoe meer mensen het weten hoe beter!

mara168

Berichten: 1014
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: Ermelo

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:57

Maar moeten wij nu niet slim zijn en zelf niet alles openbaar zetten? Stél dit komt tot een rechtzaak of weet ik het wat, dan staan al deze dingen dus ook openbaar.

Ik kies dus geen kant omdat de eigenaar van Happy tegen mij gewoon aardig is en ik bij Yvonne verzorg. Ik ga me hier dus niet mee bemoeien verder maar wou dat toch even kwijt.

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 21:10

Mara als dit de waarheid is is dat alleen maar handig als bewijs met foto s hoe yvonne echt is en hoe happy opknapte?

mara168

Berichten: 1014
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 21:19

amado7 schreef:
Mara als dit de waarheid is is dat alleen maar handig als bewijs met foto s hoe yvonne echt is en hoe happy opknapte?

Ik heb t niet over Happy maar over dingen erop zetten over de eigenaar. Want dan zal de eigenaar ook zeggen dat er dingen over haar gezegd werden op bokt.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 21:22

Mara er is 1 verschil, over mij en singasong verteld ze leugens, over haar is gewoon de waarheid.
Daarbij,ik dreig niet, zij wel en ze blijft door gaan.

mara168

Berichten: 1014
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: Ermelo

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 21:27

Ja oke dat snap ik! En zeker na wat op mp stond. Maar zij zal niet stoppen als jullie niet stoppen, maar jullie stoppen niet als zij niet stopt. Dus dit zal dan nog wel lang door gaan zo

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 21:28

Ik reageer verder niet op haar,want tegen mij verteld ze niets,maar wel tegen andere mensen.En dat is laf en gemeen.

mara168

Berichten: 1014
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: Ermelo

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 21:31

Is het ook maar er moet een keer een einde aan komen lijkt mij?

paulinebes
Berichten: 451
Geregistreerd: 03-05-12

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 22:02

Ik stel voor 2 weken te stoppen met te praten over de eigenaar van naldo/happy. Voor beide partijen een kans. Als het over 2 weken het nog niet rustig is aan de kant van de eigenaar van happy/naldo, dan heeft ze haar kans gehad en zullen er vervolgstappen gezet worden vanuit de stichting..
Goed idee?

mara168

Berichten: 1014
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 22:08

paulinebes schreef:
Ik stel voor 2 weken te stoppen met te praten over de eigenaar van naldo/happy. Voor beide partijen een kans. Als het over 2 weken het nog niet rustig is aan de kant van de eigenaar van happy/naldo, dan heeft ze haar kans gehad en zullen er vervolgstappen gezet worden vanuit de stichting..
Goed idee?

Dat vind ik een goed plan!

Linnie050

Berichten: 11800
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 22:13

mara168 schreef:
Is het ook maar er moet een keer een einde aan komen lijkt mij?



als zij zichzelf zo goed en verstandig vind doet ze dat toch...zij heeft haar punt gemaakt of heeft ze yvonne nog niet zwart genoeg gemaakt.

yvonne hou de eer aan jezelf niks meer over zeggen.
al haar emails bewaren of smsjes doet ze weer zo niet op reageren.
dan alles maar openbaar maken als ze zo apart blijft doen...
wat een kinderachtig gedoe dit pff.
dat zo iemand paarden mag houden ik ontplof van.binnen en.walg er gewoon.van.
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 05-10-13 22:19, in het totaal 2 keer bewerkt

Linnie050

Berichten: 11800
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 22:16

Ik lees nu de laatste berichten misschien dat maar als idee.
ik zal er niks meer over zeggen.
wat zielig voor naldo nog 2 weken zo leven en langer waarschijnlijk.


als de dieren politie gebeld wordt...wat gebeurd er dan eigenlijk met een pony zoals naldo?

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 00:07

paulinebes schreef:
Ik stel voor 2 weken te stoppen met te praten over de eigenaar van naldo/happy. Voor beide partijen een kans. Als het over 2 weken het nog niet rustig is aan de kant van de eigenaar van happy/naldo, dan heeft ze haar kans gehad en zullen er vervolgstappen gezet worden vanuit de stichting..
Goed idee?


Ik vind het prima hoor.Mijn laatste reactie over haar was op 3 okt.Vandaag [5okt]kreeg lucas1980 dus een mail over mij en werd zij ook beschuldigd. Dus wie gaat er nu gewoon door?
Wie haar ook mailt over Naldo, ze blijft door gaan met praten over mij.

Nora175

Berichten: 253
Geregistreerd: 26-01-12
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 10:35

Ik wil even wat kwijt over deze hele discussie! Dit gaat tussen de eigenaar van happy en Yvonne, de meeste mensen die hier op reageren weten niet eens waar hij staat en hoe hij verzorgd wordt. Mijn pony staat op de zelfde wei en komt niks te kort. Mijn moeder verzorgt Happy ook en ik vind het een beledeging voor de mensen die daar Happy verzorgen. De eigenaar zorgt juist heel goed voor hem, want hij heeft het helemaal niet slecht!
Laatst bijgewerkt door Nora175 op 06-10-13 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 10:42

Nou er valt niets te gaan tussen mij en de eigenaresse,ik was er allang klaar mee.
Maar als ik verhalen hoor over mij tegen andere mensen? ik zal me zeker wel verdedigen als er leugens worden vertelt.
Voor mij is het allang het afgedane zaak,maar voor haar dus niet.Ik heb naldo terug gegeven om van haar af te zijn,punt.

paulinebes
Berichten: 451
Geregistreerd: 03-05-12

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 10:54

In ieder geval goed te horen dat Naldo niets te kort komt en dat hij goed verzorgd wordt, dat is het belangrijkste.