Ponyopvang Second Chance ITP.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sasja0705
Berichten: 1920
Geregistreerd: 03-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:33

Hoi Yvonne, herinner je nog aan Joey, de kleine schimmel? Ik heb m toen aan n meisje gegeven ter goede trouw... ze stond met hem bij jou op de wei en jij hebt mij via via gevonden om mij te vertellen dat t helemaal niet goed ging met hem, ben je echt nog steeds dankbaar dat je mij gevonden en ingelicht hebt. Met ouwe joey gaat t goed... die is nu weer lekker thuis...


sasja0705
Berichten: 1920
Geregistreerd: 03-08-10

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 11:51

Ja, t was echt n drama... en als ik haar belde hierover, kreeg ik van alles aan mijn hoofd...Gelukkig kon ik n vriend met trailer ritselen. .. had ook nog n naspel... heb maanden geprobeerd om de rest van mijn spullen terug te krijgen, nope dus... maar blij dat ie weer thuis is :-) en nog eens bedankt, dat je mij opgezocht en ingelicht hebt... ik kreeg namelijk alleen maar mooie verhalen. ..

sasja0705
Berichten: 1920
Geregistreerd: 03-08-10

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 15:42

Wat leuk! Toen was die nog "jong en fris" haha... inmiddels is hij 32 en behoorlijk fit... gat in ieder geval iedere maand nogbons merrie beminnen :-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BreeWelshies, Huni, janneke_S, karin30, Stanleytje, VenoSnorlax en 11 bezoekers