Ponyopvang Second Chance ITP.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mara168

Berichten: 1014
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: Ermelo

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:46

Yvonne, wat jij hebt bereikt is wonderbaarlijk. Ik heb niet alle paarden mee gemaakt maar hoe Fyanne en Congo er nu bij lopen is zo goed!
Super dat je niks aan trekt van alle negatieve reacties, je doet super werk en je weet zelf gelukkig ook dat het helpt!
Ik hoop dat je nog wat paarden zou mogen redden! En ik zou je er natuurlijk graag mee helpen.
Ik ben jou ook erg danbaar dat ik Fyanne en Congo mag verzorgen! 2 jaar geleden kwam ik erachter wat jij met de paarden deed. En ik was zo verbaasd over wat ik op de site zag!
Je hebt zo'n goed hart, je zorgt goed voor mens en dier. Knap hoor!

She believed she could, so she did.



mara168

Berichten: 1014
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 21:03

Ja echt super yvonne! De andere verzorgster van de haflinger kwam al huilend naar ons toe, toen ze het hoorde was zo sneu!

She believed she could, so she did.

mara168

Berichten: 1014
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 12:52

hempy schreef:
staat naldo [ happy ] bij het hertenkamp in ermelo?

Daar staat hij ja! Bij Fyanne en Congo

She believed she could, so she did.

mara168

Berichten: 1014
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 20:47

nedermeijer schreef:
Super goed werk, zo zouden er meer mensen moeten zijn! Ik kom er vaak langs en je ziet de paarden inderdaad echt opknappen, heel mooi om te zien. Ben alleen wel een paar keer flink lastiggevallen door mensen die bezig waren bij deze paarden (nu weet ik natuurlijk niet of dit verzorgers waren, of wat dan ook), maar zo ken ik meerdere verhalen van mensen. Ik ben een keer echt verrot gescholden en zijn er middelvingers naar me opgestoken.. Neemt niet weg dat deze stichting ontzettend goed werk doet en dat het echt geweldig is dat er mensen zijn die dit soort belangrijke taken op zich nemen!!

Mensen op de wei? Zou ik mogen weten wanneer dit was? Nienke en ik kunnen het niet zijn (durven wij niet)

She believed she could, so she did.

mara168

Berichten: 1014
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:14

nedermeijer schreef:
Ja, inderdaad mensen op de wei. Het ergste voorval was ongeveer een jaar geleden. Maar ik weet bijvoorbeeld van mijn vader die er vaak langs komt met mijn zusje (op haar pony, omdat dat de rustigste route is naar het bos) dat er regelmatig rare dingen naar hem geschreeuwd wordt. Het ging om relatief jonge meisjes van ik gok een jaar of 15, 16. Ik neem het jullie ook helemaal niet kwalijk, kan me niet voorstellen dat mensen die zo goed werk doen zo een grote mond zouden hebben, daarom dacht ik al dat jullie er niets mee te maken hadden.

Ik heb hier een meisje over horen praten! Ook iemand die bij ons op een paard zat en naar haar ging schreeuwen. Dit is een jaar geleden inderdaad.
Het zou wel iemand kunnen zijn die ik ken. Weet je misschien of ze blond haar had? Krullend of stijl haar?

She believed she could, so she did.

mara168

Berichten: 1014
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: Ermelo

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:57

Maar moeten wij nu niet slim zijn en zelf niet alles openbaar zetten? Stél dit komt tot een rechtzaak of weet ik het wat, dan staan al deze dingen dus ook openbaar.

Ik kies dus geen kant omdat de eigenaar van Happy tegen mij gewoon aardig is en ik bij Yvonne verzorg. Ik ga me hier dus niet mee bemoeien verder maar wou dat toch even kwijt.

She believed she could, so she did.

mara168

Berichten: 1014
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 21:19

amado7 schreef:
Mara als dit de waarheid is is dat alleen maar handig als bewijs met foto s hoe yvonne echt is en hoe happy opknapte?

Ik heb t niet over Happy maar over dingen erop zetten over de eigenaar. Want dan zal de eigenaar ook zeggen dat er dingen over haar gezegd werden op bokt.

She believed she could, so she did.

mara168

Berichten: 1014
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: Ermelo

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 21:27

Ja oke dat snap ik! En zeker na wat op mp stond. Maar zij zal niet stoppen als jullie niet stoppen, maar jullie stoppen niet als zij niet stopt. Dus dit zal dan nog wel lang door gaan zo

She believed she could, so she did.

mara168

Berichten: 1014
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: Ermelo

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 21:31

Is het ook maar er moet een keer een einde aan komen lijkt mij?

She believed she could, so she did.

mara168

Berichten: 1014
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 22:08

paulinebes schreef:
Ik stel voor 2 weken te stoppen met te praten over de eigenaar van naldo/happy. Voor beide partijen een kans. Als het over 2 weken het nog niet rustig is aan de kant van de eigenaar van happy/naldo, dan heeft ze haar kans gehad en zullen er vervolgstappen gezet worden vanuit de stichting..
Goed idee?

Dat vind ik een goed plan!

She believed she could, so she did.

mara168

Berichten: 1014
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 07:34

Mieke_Cunna schreef:
Jordy gaf ik altijd een appel als ik op het terrein ernaast verbleef. Zo'n leukerd!
Yvonne en verzorgsters, doe jullie werk zo door! Als ik een geldboompje had mochten jullie daar zeker van komen plukken :D

Dankjewel! :)

She believed she could, so she did.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 77 bezoekers