Pasja's nieuwe thuis..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Pasja's nieuwe thuis..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 15:13

Hallo,
Eindelijk hebben we een goed tehuis voor Pasja gevonden! Sommigen van jullie zullen het verhaal hier ergens op bokt wel gelezen hebben. Even in het kort Bloos : Pasja moest weg, want de combinatie school/2pony's op eigen weiland ging niet meer. Het enige wat ik nog deed was uitmesten en voeren. Toen hebben we besloten dat mijn Pony, Bonny, naar een pension stal ging zodat ik hem weer alle aandacht kon geven die hij verdient, en dat we voor Pasja een fijn thuis gingen zoeken waar ze lekker haar oude dag kan gaan vieren. We dachten dit plekje gevonden te hebben via een advertentie hier op bokt, de mensen waren wezen kijken, waren dolenthousiast, alles was rond, en wij gingen Pasja brengen. Alleen toen we daar aankwamen bleek er helemaal geen plek te zijn voor Pasja, dus hebben we haar weer mee terug genomen omdat we er zo geen vertrouwen meer in hadden. Ze heeft toen dus 4 uur voor niks op de trailer gestaan... Arm dier Verdrietig , we dachten echt even dat ze het niet ging redden, zo lusteloos was ze daarna. Mijn pony stond al op pension, dus we hebben Pasja er ook maar bijgezet, maar dat was niks voor haar, ze werd niet gereden en stond toch op een dure pensionstal. Er zijn tussendoor nog 2 mensen wezen kijken maar die vonden haar toch te oud. Toen zijn we via Bokt verder gaan zoeken, en we vonden weer geïntresseerden. Na wat heen en weer gemail, voelden wij ons er al gelijk goed bij. Het was wel ver weg, maar dat hadden we er wel voorover. Gisteren hebben we Pasja er dus heen gebracht, en het is er echt prachtig! Ik zou er zelf ook wel met pensioen willen Clown ... Ze heeft er 3 vriendjes (Ofja zegmaar vriendjes in Spe Vork ), een lekker groot weiland en alle aandacht die ze nodig heeft..
Ik heb er wat foto's gemaakt en die wilde ik jullie niet onthouden Tong uitsteken ..
Ik heb nu wel weer genoeg gepraat, ik ben niet zo goed in samenvatten Schijnheilig dus ik zou zeggen: Kijk ze! Misschien herken je er iets van, ze staat nu bij Diablo van hier op Bokt..

Dit zijn nog een paar foto's van de eerste keer dat we haar weg gingen brengen (de mislukte keer zegmaar, 1 maand geleden), samen met mijn zusje op de oude wei..
Afbeelding
Afbeelding
Ik ga niet op de trailer, ik wil hier niet weg! Ach gut
Afbeelding

Je komt van de trailer af, je loopt achter de schuur door, dan zie je dit Wow! ..
Afbeelding

Koe uhmuhm...
Afbeelding

Haar Toekomstige vriendjes..
Afbeelding

Diablo
Afbeelding

Alba in actie
Afbeelding

Afbeelding

Pasja daar op de wei, foto's spreken denk ik wel voor zich.. Er zitten hele mooie tussen. Ach gut
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een van haar nieuwe amazones, en het schattige hondje..
Afbeelding

En dan naar huis... Aan de ene kant blij dat je een fijn huisje hebt gevonden voor Pasja en aan de andere kant het gevoel nu met een lege trailer thuis te komen..
Afbeelding

Dit was het dan, sorry voor de hoeveelheid..
Ik ben heel blij dat Pasja hier een mooi plekje heeft gekregen en heb er ook alle vertrouwen in dat ze het er naar haar zin heeft. Toch zal ik dat kleine, eigenwijze ding missen...

Groetjes Sanne Doei, doei

JenRocky
Berichten: 280
Geregistreerd: 13-04-05
Woonplaats: In de Polder

Re: Pasja's nieuwe thuis..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 15:19

Nou ik denk dat je Pasja daar wel een goed tehuis heeft. Mooi weiland en mooie omgeving. Tis hard om je paard zo achter te laten, maar ik denk dat het wel goed met d'r komt! Ach gut

Diablo

Berichten: 9826
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Duitsland

Re: Pasja's nieuwe thuis..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 15:47

He Sanne,

Leuk om je verhaal te lezen en de foto's te zien!

Met Pasja gaat het heel erg goed hoor. We moesten gisteren nog weg (haha, reden we jullie voorbij he!), maar toen we thuiskwamen, stonden ze al rustig allemaal bij elkaar.

Pasja gaat het goed krijgen hier hoor! Maak je daar maar geen zorgen om, ze krijgt een fijne oude dag!

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Re: Pasja's nieuwe thuis..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 15:50

kijk dat is nog eens super, zo blijf je elkaar toch nog ontmoeten, de ene trotste rijfoto,s ofzo en een ander die het geluk mag zien, hoe goed haar pony terecht is gekomen. Super hoor.

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Re: Pasja's nieuwe thuis..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 19:50

Ik ben er ook echt heel blij mee Esmeralda!

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Re: Pasja's nieuwe thuis..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 19:57

Fijn dat Pasja nu toch nog een fijn plekje heeft gevonden. Verdiend ze echt Lachen Tis zo'n lieve schat Lovers
Foto 18 vind ik schattig Ach gut

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Re: Pasja's nieuwe thuis..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 21:52

Wat een geweldig plekje zal ze daar hebben Sanne!
Mooie grote weide en leuke vriendjes Knipoog Haha!
Er zitten nog mooie foto's tussen, de schat ..
Ik zal der vreselijk missen maar het is goed zo Lachen

letziforevr

Berichten: 2553
Geregistreerd: 27-08-03

Re: Pasja's nieuwe thuis..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 22:28

leuk hoor!!
gelukkig dat er mensen zijn die altijd wel een oude dag-plek hebben!!
je paardje zal het zo te zien prima naar haar zin hebben!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Re: Pasja's nieuwe thuis..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 23:40

JenRocky schreef:
Nou ik denk dat je Pasja daar wel een goed tehuis heeft. Mooi weiland en mooie omgeving. Tis hard om je paard zo achter te laten, maar ik denk dat het wel goed met d'r komt! Ach gut

Ik had eigenlijk gehoopt dat lieve Pasja na jaren trouwe manege dienst kon genieten van haar ouwe dag bij Sanne, maar helaas ging dat niet.


Hopelijk geniet ze op haar nieuwe stekkie!

adnil
Berichten: 915
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Stein

Re: Pasja's nieuwe thuis..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 23:46

Fijn dat er dan nu een goede plek gevonden is!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Re: Pasja's nieuwe thuis..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 08:55

Zo te zien heeft ze een super huis gevonden met zoveel gras en zulke leuke nieuwe vriendjes!!