Mag ik me even voorstellen....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Mag ik me even voorstellen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 19:40

Ik ben Sir Wollineros de Grote van de mooie sportpaarden en ik zou jullie graag een dagje willen laten mee lopen met mijn bezigheden.

S'morgens sta ik op met een 5 granen ontbijt en word daarna door mijn butler buiten gelaten om te genieten van de natuur en het weer....
Zoals jullie zien ben ondanks het mooie weer toch heerlijk warm ingepakt in mijn dekentjes..

Afbeelding


Daarna komt mijn kamermeisje anex Hofdame om mijn te helpen aan te kleden in mijn zondags kostuum:
Afbeelding

Dit is mijn mooie gelaat..
Afbeelding

Na jaren selectie bij je voorouders kom je uiteindelijk zo knap..
Afbeelding

...maarja je haar kan niet altijd goed zitten...
Afbeelding

Ik kan ontzettend goed bewegen..
Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Helaas zijn er ook kwajongens bij ons..
Afbeelding

Afbeelding

Dit is zo'n kwajongen...
Frans B heet hij en ik duld hem alleen maar in de buurt omdat hij een zoon van de schitterende Friese hengst Jasper is...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook hardlopen kan ik, voor deze ene keer in mijn zondagskostuum, ja ja speciaal voor jullie Schijnheilig
Afbeelding

Afbeelding

Nou ik draaf weer weg naar mijn avondeten hoor!!!!
Afbeelding

en zie, hier sta weer te genieten van mijn 7 granen diner...
Afbeelding

Nou ik hoop dat jullie het een eer vonden en ja anders maar niet...
Vriendelijke groet,

Sir Wollineros



Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 21:07

Bedankt voor de leuke reacties, ik hoor het wel als ik i.v.m. zijn manen moet gaan onderduiken vanwege bepaalde reacties... Cool

Zazoutje schreef:
Ben ik nou gek of zit er een hartje op zn kont?


Nee hoor je bent niet gek, heb dat speciaal voor de opendag gedaan van vorige maand....alleen groeit zijn haar nogal snel dus zie je er nu bijna niets meer van..

Maar ehhh, zijn manen zijn er echt vanaf hoor...
Ze leken wel aangevreten zo slecht zag het eruit...zelfs een hengstenvlecht en normale vlechten bleven haast niet meer zitten..
En ik moet zeggen ik vindt het wel stoer staan... Clown

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-04 20:05

Aangezien ik zo'n iemand ben die of lange dikke manen of dunnere kortere manen wil zien kon ik er niet meer tegen dat meneer de hele boel aan het afschuren was..
Het brak gewoon onder mijn toegewijde blik af...
Nu heb ik ze dus eens kort om ze vervolgens weer te laten groeien hoor!
Kunnen ze weer mooi gelijk op groeien...en natuurlijk weer heel mooi dik..Haha!
En ja dat durven..gewoon je dus ergeren aan die zeer ongelijke plukken (zat een verschil in van minstens 30 cm) en ook wel liefhebber van ankyknotjes zijn....
Het is inderdaad chique (of zoiets ongeveer..)

Groetjes Angenita

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-04 16:00

Dank jullie voor al die reacties!

@ santos: Tuurlijk mag je een keer komen lunchen, we hebben ruitme en eten genoeg, tevens kan je ook wel blijven slapen hoor want we hebben nog wel een paar kamers vrij.

@ horselover21: zo super dat de knotjes zijn, zo'n ramp is het om ze te maken ik heb namelijk niet de meest ideale manen soort vindt mijn kapster. Maar persoonlijk vindt ik het net wat netter staan dan de lange eeuwige vlechten die zo snel los raken.. Zelf had ik ze enkel op de jaarlijkse schoonheidswedstrijd los...

@ love_britt: Tuurlijk loop ik ook zp met iemand op mijn rug...de ruiter moet het echt een eer vinden dat ze op mij mogen zitten.

@ Jado: Ja mijn kapster heeft het echt gedaan, Heb je ze nog niet los gezien na de knotjes...dan lijk ik weer op een prachtig (ben ik toch al) veulen.

@ Cinzano: Ze heeft het inderdaad getroffenmet me, denk niet dat ze een mensenman kan vinden die zoveel goede kwaliteiten heeft als ik.

@ Smiley: welke foto van ervoor dan? Tuurlijk ben ik niet naar de fotograaf geweest toen het nog minder eruitzag..

Hoop dat ik de meeste vragen naar tevredenheid heb beantwoord,

Vriendelijke groet,

Sir Wollineros de Grote van de mooie sportpaarden

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-04 22:24

Bloos Bloos!

(sorry hoor mods maar ik moest even een onelyner plaatsen..)

Sir Wollineros de Grote van de mooie sportpaarden

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-04 20:46

Citaat:
Die zie ik liever lang, heel lang!


Ik zie ze liever ook wat langer maar dat komt wel weer, dit is een eenmalige knipbeurt geweest om het weer eens goed mooi netjes vol te krijgen..Haha!
Alleen die hele lange manen zie ik ook welgraag maar na een jaar het in de praktijk meegemaakt te hebben is het met alles heel onpraktisch en zeer onhandig (neem het teugels aannemen en de manen hangen los..geheid dat je een flinke dos haar meeneemt...) en denk ik dat ik maar gewoon geniet als ik een paardje zie met zulke manen en ben blij dat die van woes wat korter zijn....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GoogleAdsense, HarmanyL, Noblesse_ en 32 bezoekers