Ranger in the picture *cute*

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Valesjie

Berichten: 96
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 14:22

Ikke wil hem hebben Tong uitsteken

Leuke foto's, jammer dat je er nog niet meer hebt Knipoog
En ook foto's van Chey maken he! Tong uitsteken

Aaron luv u 4 evah!!



Valesjie

Berichten: 96
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 17:49

amandatjuh88 schreef:
Hoeveel wil je der ong. voor? en is het een pony waar beginners op kunnen? zo ja weet ik heel misschien wel iemand.. die leert kleine kindjes rijden ( ze geeft les )

Kusjes


Ik ben niet de eigenaar en weet niet of het nog steeds zo is met Ranger, maar toen ik hem verzorgde was hij echt heel braaf.

Met rijden moet je soms eerst wel even goed laten zien dat je de baas bent en dat je ook geen geintjes van hem wil, maar daarna is hij echt een mega gaaf beestje en heeft uit zichzelf ook een mega gave houding van z'n hoofd enzo en dan doet hij ook echt alles, en goed voorwaarts is hij ook cker en hij reageert ook goed op je hulpen!!!

Hij deed dat toen trouwens ook niet vaak hoor, af en toe als hij een slechte bui had ofzo, en hij was toen ook nog wat jonger, ik denk dat brechtje hem dat nu al wel heeft afgeleerd! Toen ze...zondag geloof ik bij mij aan de deur kwam was Ranger gewoon harstikke braaf.
Laatst bijgewerkt door Valesjie op 06-10-04 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Aaron luv u 4 evah!!

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers