isis in actie (en dat gebeurd niet vaak) hihihihi

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
charon

Berichten: 124
Geregistreerd: 04-03-04
Woonplaats: opperdoes

isis in actie (en dat gebeurd niet vaak) hihihihi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 17:00

hoi hoi ik had isis even alleen in de bak gelaten met de bedoeling dat ze ff lekker los kon lopen . nou en ze nam het ervan heerlijk rende ze door de bak heen en ik had gelukkig mijn digi mee Cheese! OK dan!

isis begint altijd rustig met ff draven voordat ze dan uiteindelijk een paar rondjes galloppeerd en gek doet . hier is ze dus ff lekker relaxdt aan het draven.... je zal eens moe worden Schijnheilig
Afbeelding

al gauw ging der koppie de lucht in en kwamen der rare sprongen aan te pas
Afbeelding
hieeeeeeee haaaaaa
Afbeelding

dit was nog even een nahupje van een wel heel rare sprong helaas kon ik die net niet fotograveren. Cheese!
Afbeelding

wat doe je als je moet springen ..... juist ja heel snel omdraaien en maken dat je wegkomt Verward Schijnheilig
Afbeelding
op de foto ziet het er5 een beetje raar uit maar dat kwam omdat ze zo gigantiesch snel omdraaiden. Knipoog

en nog een keer .......
Afbeelding

ooh ja je kan natuurlijk ook gewoon langs de hindernis rennen Tong uitsteken Haha!
Afbeelding

en het laatste rondje
Afbeelding

dit was dan isis in actie meestal duurt het niet zolang en doet ze het ook niet zo vaak ze is namelijk een beetje lui Verward *LOL* Haha!

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd



charon

Berichten: 124
Geregistreerd: 04-03-04
Woonplaats: opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 12:06

bedankt voor de reacties isis is pas 2 jaar en dus helemaal eigenlijk nog niet getraind het enige wat ze doet is mee lopen door het dorp en rennen in de bak als ze daar zin in heeft longeren doe ik haar af en toe voor de oefening. *LOL* OK dan!

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 bezoekers