ik vind ze zo mooi en jullie???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Imoontje
Berichten: 312
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 09:51

Hallo, ik ben de vorige eigenaar van (Ma)Donna! De papieren staan geloof ik zelfs nog op mijn naam! Haar moeder is een haflo arabier (dus half arabier, half haflinger) en ze heette Donja. Share ik vind dat ze er toppie uitziet, ik kreeg tranen in mijn ogen van de foto's! Als je weet wat voor foto's ik hier heb van toen ze nog bij die griet was waar ik haar aan heb verkocht.... dan schieten de tranen je in de ogen! Maar gelukkig is dat voorbij en WAUWWWWWW wat is ze (nog steeds...zucht) BLOEDMOOI!!! Ik kom snel een keertje kijken! Zie ook PB. Groetjes, Tina.


Imoontje
Berichten: 312
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:27

Ik HAD hele mooie foto's van Donna toen ze nog veulen was, samen met haar moeder Donja. Die heb ik aan die Nathalie (inderdaad, Belgiƫ...) gegeven toen ze haar kocht. Het meisje van wie ik haar destijds heb gekocht heeft haar zelf gefokt. Donna heeft ergens in Nederland ook nog een volle broer! Dat meisje woonde in Voorthuizen en heet Marjan. Ik weet niet of ik haar email of telefoonnummer nog ergen heb anders zou ik haar kunnen vragen of ze de negatieven nog heeft.

Imoontje
Berichten: 312
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:37

Alexander is bloedmooi!! Ergens met de zoekmachine moet het wel lukken denk ik. Ik had wel foto's maar kan ze zo snel niet vinden. Als ik ze heb zal ik ze proberen te plaatsen.

Imoontje
Berichten: 312
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 16:46

Wie is Rafiq? Madonna heeft een volle broer he! Die is ongeveer een jaar ouder. Die zou nu ruim 4 jaar zijn dus.

Imoontje
Berichten: 312
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 20:58

Dat komt omdat ze een driekwart arabier is! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Pipapaardje en 43 bezoekers