Morrie's ringsteekdebuut

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 18:04

Huilen ik kwam er weer eens te laat achter dat het was anders had ik ook wel meegedaan (ondanks dat ik niet denk dat ik in de buurt van de ring was gekomen met mijn zenuwpees)

Hij maakt er iederjaar weer een spektakel van Knipoog was stef er ook met zijn tuiger?

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:51

@Smurf stef deed altijd op die zwarte mee zover ik weet maar tja ik kan me ook vergissen Ik bn ooit eens 2e geworden volgens mij staat er een foto van mij en de shetty en het lintje in mijn profiel Bloos
Maandag moet ik ook werken maar hoe laat is het? ik moet namelijk eerst naar de fysio en dan heb ik evt even tijd
Ga die avond meeten met Karuna mag ik haar tuend even proberen en zij het hoofdstel wat ze van me heeft gekocht Haha!

Dat hoofdstel staat hem ook echt Fantastisch

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 09:34

smurf schreef:
tnx coydog, Morries 1e lintje in Nederland Haha!

@pony25 Toevallig hadden ze het er vanmiddag op stal op dat Gail, de Fjord nu 18 is en dat Stef al zeker 15 jaar op haar heeft ring-gestoken (of geringsteekt Verward ) zolang woon ik nog niet in dit dorp, maar ik denk dat de eigenaar van Gail het wel weet.....

We hebben Stef Morrie en Kelly (het paard van boer Klaas) aangeboden vandaag, maar hij ging op voor het kampioenschap Hackneys met zijn eigen paard, dus hij was er niet, Frankie was hoefsmid van dienst vandaag

De laatste keer heeft hij ook op zijn zwarte hackney/tuiger mee gedaan maar ik kan me hem niet op een fjord herrinneren mischien omdat ik het te druk had met andere paarden te bekijken Knipoog

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 10:15

tis zo'n lekker zacht kussentje of niet Smurf?

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 13:20

smurf schreef:
Alleen als Budje eraan kwam, sprong ie er niet voor, beetje jammer wel Schijnheilig

Grniffel grniffel een beetje jammer ja Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie