Valar (Flemmingh): Van veulen tot tweejarige

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Valar (Flemmingh): Van veulen tot tweejarige

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 22:29

Hallo allemaal Lachen Ik zit nog niet zo lang op Bokt maar ik wilde mijn paardje Valar even aan jullie voorstellen! Het is een Flemmingh x Goodtimes en is nu 2 jaar oud.

Hier zie je hem als veulentje van een paar dagen oud. Linksonder zie je nog net de snoet + het voetje van de hond van de manege. Spelen!!! Haha!
Afbeelding

Ff poseren Tong uitsteken
Afbeelding

Afbeelding

Dit is Valar als jaarling. De foto is dus vorig jaar genomen. Zijn staart vliegt alle kanten op door de harde wind die er toen stond !
Afbeelding

Vreten kreng Haha!
Afbeelding

Valar als tweejarige (foto's van deze zomer)

Afbeelding

Deze vind ik mooi Lachen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Valar aan het jagen op de hond. De hond is even buiten beeld, maar geloof me maar dat Valar er héél dicht bij zat Haha!
Afbeelding


VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 22:51

Dank je Haha! Nee hij lijkt meer op zijn vader (gelukkig Lachen ) De moeder heeft ook goede gangen, niet daar van, maar ik vind Flemmingh gewoon een ontzettend mooie bouw hebben. Kwijl

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 13:56

Gaaf zeg! Ja wat mij opvalt is dat veel Flemminghs (ook veel Kracks) vrijwel hetzelfde soort hoofdje hebben. Zelfde bouw en uitdrukking. Natuurlijk zijn ze allemaal anders maar het is wel toevallig dat ze met dat betreft zo veel op elkaar lijken Lachen


VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 22:28

Emmmmm, weet ik nog niet Haha! Als ie braaf is hehe. Ik heb wel mijn vorige paardje zelf ingereden (met begeleiding of course Knipoog), maar dat was toch een ander soort type paard. Valar is heel erg braaf en lief en als hij dat ook zo blijft, dan wil ik hem heel graag zelf inrijden !!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 118 bezoekers