Foto's van de keuring in Gorredijk. (veel foto's)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 17:20

Leuke foto's!! En helemaal niet te veel hoor !! Juist leuk Haha!

Foto 11 --> Ayco!!! Haha! En met die rode trui is Ragna (bokkertje)
Foto 13 --> Zijn idd van bokt, Afke (maessie) met Loltsje!
Foto 23 --> De achterste is Ayco! Lovers Met maessie Lachen Die voorste Akron?
Foto 24 --> Dat is Strausz, was idd eerste bij de ruinen. (Foto 22 is um ook.)
Foto 25 --> Er waren 3 1ste premies bij de ruinen Knipoog Ayco had er nl. ook nog 1 Haha!
Foto 33 --> Daarachter zijn Afke en Lolly!! (de donkere pony)
Foto 47 --> Coole foto van Lolly!!
Foto 48 --> De linker is Lolly!! Die rechtse ging aan de verkeerde kant staan, wou zeker eerste zijn ofzo Rolleyes...
Foto 49/50 --> Haha, grappig, Lolly alweer Tong uitsteken
Foto 52 --> Haha, zie je Ayco op de achtergrond Haha! Hij staat in die vrachtwagen, je ziet zn koppie Lachen

Zitten echt leuke foto's bij!! Jammer dat we jullie niet meer hebben gezien... Gelukkig, ik heb mezelf niet op de foto's kunnen ontdekken Haha!


Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 17:29

Wedny schreef:
Nee idd jammer ja. Maar het was wel heel erg leuk. Reden jullie met wiersma of is dat een andere vee wagen. Oow ja Wietskuh was er trouwens ook nog we waren helaam kompleet Knipoog

Ze stonden bij paarden van Boersma in de wagen.
Waar komt die Wiersma weg dan? De wagen moest nl. ook nog naar Kollummerpomp (ofzo)...


Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:37

Wedny schreef:
uit stiens..

Neep, dan niet Lachen Volgens mij bij Steringa nog, maar ik weet het niet zeker.

Oeps, ik dacht ook dat dat een poepvlek was, van Steffen!
Trouwens, Geartsje, was jij onder de 2de groep aan het inrijden?? Want dan heb ik je wel zien rijden, aangezien ik bij een paardje heb gedacht 'Goh, die hebben ze niet goed gepoetst' Bloos En dat was Steffen (kom ik nu achter) Knipoog

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:57

sigrid1182 schreef:
Op foto 52 staat een kennis van mij,Klaske, ze werd 5e bij de bestgaande, dit was een 9 jarige merrie die ook een 1f premie kreeg....

De merrie heet marjan,maar haar stamboek naam is anders ,het is eenn grote merrie van 1,53 met goede beweging..

Welke is dat dan?

Weet je ook hoeveelste ze in de ring was?? Want 9-jaar, dan heeft ze tegen Bo en Loltsje gelopen.

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:14

Komt me wel bekend voor? Bo was 4de bij de 1ste premies, dus misschien heeft ze naast Bo gestaan??

*reactie was op Sigrid...* Knipoog

[edit]Dan stond ze dus niet naast Bo Haha![/edit]

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:34

Pexluvah"]
Nummer 104 is 't mooist
[/quote]
Met jou kan ik praten! OK dan! Haha!

[quote="maessie schreef:
hahaha idd, die ging mooi op dr bek!! Later liep Strauzs ook nog los over het terrein!

Ja, pony loopt los, en zij neemt de telefoon ook nog gewoon op Scheve mond Hoe dom kan je zijn!!

Huh, in welke wagen stonden ze dan jong? In die ene stonden die van Boersma en die van jou. In die andere Bo en Tar, stonden daar dan nog haffies van 2 anderen bij????

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 16:22

maessie schreef:
haha, nee alleen boersma, Piet Vlieger en wij hadden paarden in de vrachtwagen. En de vrachtwagen was van de veerijder Wiersma uit Stiens. Vat je m nu??? Haha!

Jaa Haha!

Was die rijder ook Wiersma? Die zei dat hij dacht dat Tar wel toekomst had Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eelmo, xKatinkii en 23 bezoekers