mijn tinkertje dewi

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Axel_Clauw

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Heerhugowaard

mijn tinkertje dewi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 00:04

heyhey
ik had even zin om deze op internet te zetten
Hiersjow deze foto hieronder zijn de zijkanten van n paar dagen geleden en de middelste van afgelope winter in de sneeuw..ze is wel witter geworden he?? Tong uitsteken
Afbeelding
Hierondur heb joew et koppeltje van stal, miej tinkertje dewi en dniesz dr tinker Prince *LOL* Nu siej joew pas t verschil tussen een bijna witte Scudder en een bijna zwart/bruine irish cob Lachen
((ohjah die 'v' in het hek..die zit daar omdat mijn paardje dewi(de witte Tong uitsteken ) dacht er even overheen te kunnen springen Verward dr voorbenen kwamen er met gemak overheen maar dr achterbenen bleven haken en toen vloog ze over de kop met dr rug op de grond en dr hoofd tegen een muurtje aan...maar gelukkig heeft ze er niets aan overgehouden en had ze nergens last van OK dan! wat had zij weer een geluk Tong uitsteken dat soort dingen doew ze nou als se hengstig is Verward *LOL* ))
Afbeelding
Afbeelding

Saphia89

Berichten: 579
Geregistreerd: 14-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:46

Er moet er toch een de eerste zijn heah Tong uitsteken mooie tinker! Lachen

Martsje

Berichten: 435
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 21:15

Leuke beestjes!! Ennuuuuh.... wat heeft ze geluk gehad dat ze toen niets had (met dat hek).

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 21:39

dewipony schreef:
Hierondur heb joew et koppeltje van stal, miej tinkertje dewi en dniesz dr tinker Prince *LOL* Nu siej joew pas t verschil tussen een bijna witte Scudder en een bijna zwart/bruine irish cob Lachen


Que?????

Leuk beestje verder

Axel_Clauw

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 22:49

dewi nd prince roewlszzz