nieuwe leaze pony :)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

nieuwe leaze pony :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 13:46

heej, ik heb eidelijk weer een lease pony *LOL* , ze heet rozanne en ze is egt een lieverd , hier een paar foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

nou wat vinden jullie van haar? Schijnheilig, ze is vol een haflinger, zou je niet zeggen he Tong uitsteken


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 13:51

nikkigioa schreef:
Leuk paardje! Hoe groot is ze? En is een lease-pony een soort van je eigen pony? veel plezier!


ze is rond de 1.45 , en een lease pony is net zo als een eigen pony, je betaald alleen maar een bepaald bedrag per maand, en dan mag je er alleen op rijden en doen ermee wat je wilt, de dierenarts hoefsmid ect. is voor de eigenaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 15:35

Fairie schreef:
Dat is inderdaad eCHt een leuk paardje!
Maar... Een Haflinger? Verward Daar kan ik niet zo goed bij. Heeft de eigenaar vertelt of heb je dat op papier gezien?

ze zeggen dat het echt een haflinger is , en dat het ook in haar papieren staat, dat zal dan wel kloppen hoop ik, maar als je de rest van haar bouw ziet zal je het wel geloven, want ze is ontzettend dik, ik zal wel eens een foto van haar helemaal erop zeten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 17:40

Thanks Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 11:46

ik vond het ook al raar dat het een haf was, maar ze is het toch egt volgens haar papieren, en ze komt gelukkig niet bij de bongerd vandaan, ze komt uit tynaarlo, daar is ze verwaarloosd in een bak, en daar heeft de eigenaar haar 4 maanden geleden gekocht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 20:12

ikzal het wel evenvoor je vragen als ik het weet pb ik je wel even

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 09:40

waarom denken jullie trouwens dat ze van de bongerd weg komt Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 10:02

wouterpaard schreef:
Een haflinger? Het zou kunnen in haflingers zit arabisch bloed, weet je zeker dat ze papieren heeft?

jah ik weet het zeker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 10:24

vorig jaar had ik een leaze pony (daar had ik een binnenbak buitenbak stal die werd uitgemest en dat was 200 permaand) nu staat rooz op weiland en hoeft dus neit op stal en dat is 60 Haha! (waar mn ouders heel bij om zijn Tong uitsteken)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 10:48

jaa want je hoeft geen dierenarts of hoefsmid te betalen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 15:19

lief hea Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 15:51

ik zweer van wel Tong uitsteken, ik weet het ook niet.. maar het staat echt op haar papieren, aangezien haar bouw geloof ik het ook wel een beetje, wnt voor de rest heeft ze een groffe bouw.. maar het staat tog echt in haar papieren ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 19:42

ik snap het ook niet.. ga er nou maar gewoon van uit dat het een haf is, ik ga er ook niet verder over discuseren met de eigenaar, het stat nou eenmaal in de papieren.. het is dus niet anders:D, en dat van dat dikheid bedoelde ik niet zo Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 10:16

kep je ge pb'd Namarda Tong uitsteken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 20:34

.. 0kee ik weet het dus egt zeker.. hoe vaak moet ik het nog zeggen Tong uitsteken, waarom zou ik erom gaan liege.. ghehe naja, het is dus iniedergeval zo, vind het ook al vreemd, maarja, als ze het zo is dan is het zo hea Tong uitsteken Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers