De onthulling : Mystery toen en vandaag...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

De onthulling : Mystery toen en vandaag...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 22:13

Na een zwaar ongeluk met Mystery te hebben gehad heb ik even geen foto's meer geplaatst maar Mystery is groot en tja ondeugend geworden Clown

Toen :
Afbeelding

En dan vandaag:
Arghh daar komt dat kreng weer :
Afbeelding

Laat me met rust ! Ik wil gewoon spelen !
Afbeelding

De andere 2 weide genootjes werden helemaal gek"
Afbeelding

Boos! Dat wil ik ook Boos!
Afbeelding

Pfoee Hehe ze laten me gaan ....
Afbeelding

Renneeeeen !
Afbeelding

Klaar Pling
Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hij word toch groot Enne hij word trouwens niet meer verkocht Knipoog

Jewel... :+:


Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 22:16

Flutterby schreef:
Vind alleen die manen nog steeds vreemd recht, maar goed. Komt allemaal in orde Lachen

Ze waren heel erg mooi lang... Maar jammer genoeg is dat eraf geknabbelt...... *jammie*

Jewel... :+:


Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 10:45

Ja inderdaad ik ben het ook niet 100% eens met de weide.. Er liggen overal stenen enzo maar gelukkig is hij bang voor water... *LOL* Er zijn nog geen ongelukken daar gebeurd... Ik hoop ook niet dat Mys de eerste zal zijn...

Jessie88 : Heel erg bedankt Bloos! Als het goed is is hij 25% arabisch en de andere 75% haf.... En anders is hij gewoon heel erg chique *LOL*

Jewel... :+:

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 20:59

Ja inderdaad Lowara.. Ik heb samen met een stalgenoot het een stukje recht geknipt .. Het zag er echt niet uit *LOL* Gelukkig groeit het bij hem als kool...

Ik ben altijd aan het wandelen met Mystery maarja jongen paarden schrikken weleens en deze keer Mystery ook voor de eerste keer van een vrachtwagen.. Hij trapte mij in mijn maag en steigerde en kwam met zijn hoef op mijn achterhoofd en bij het neerkomen kwam hij ook nog eens met zijn hoofd op dezelfde plek.... Scheve mond Voor ik het wist lag ik in een ambulance aan de beademing.. Ik heb in het ziekenhuis gelegen en heb een zware hersenschudding gehad.. Mystery was door een agente overgenomen.. Hij had enkel wat schrammen en wondjes van een val in het gras ... Ik kon hem niet meer houden , dus ik liet hem los en hij viel door het gladde gras....

Jewel... :+:

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 22:31

siets schreef:
Een leuk dier zeg! Maar wat erg van dat ongeluk. Ben je er al weer helemaal bovenop en hebben jullie het vertrouwen in elkaar weer helemaal terug? Want dat is natuurlijk het belangrijkste he? Hele leuke foto's, en de manen zijn nog niet eens zo erg, volgens mij heerst hier een beetje een 'rechte manen-fobie'....

Ik heb nog wel eens last van duizeligheid en hoofdpijn ... Op mijn hoofd zit een grote wond die ik telkens weer openkrabbel Bloos Maar eigenlijk is onze band nog beter geworden.. Ik had een week op bed gelegen en meteen daarna ben ik naar stal gegaan en halstertje erom heen en weer gaan lopen dermee... Hij neemt me wel wat makkelijker in de maling maar dat is gewoon nu even goed aanpakken..

Zijn manen vallen reuze mee hoor Clown Ziet er een beetje on natuurlijk uit maar verder Lovers

Jewel... :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: tinkergirl89 en 17 bezoekers