Veerle in Rockanje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Veerle in Rockanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 17:45

Vorige week vrijdag ben ik met Veerle naar Rockanje gegaan. Ik had er echt super veel zin in en heb er zeker geen spijt van Haha! Ze staat ook meteen op 'dieet'. Daar ben ik geloof ik blijer mee dan zij, maar het is gewoon beter zo! Bij de boer waar we vandaan zijn had ze een beetje erg veel gras. Hier gelukkig niet! Ook hebben we hier een bak, wat wel érg fijn is!
Natuurlijk heb ik afgelopen week weer veel foto's gemaakt Bloos Hier een aantal
(van de 130 foto's valt dit best mee toch Schijnheilig )

Veerle bij aankomst, bezweet Ach gut
Afbeelding

Savonds hebben we haar in de wei gezet.
'ben jij lief?' Lovers
Afbeelding

Afbeelding

Waar ben ik eigelijk >;) Haha!
Afbeelding

En bij schemering..
Afbeelding

Tijdens het wandelen ontdekte we een leuk 'meertje' Cool
Afbeelding

Best spannend vond Veerle *LOL*
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Haar hoofdje tijdens het wandelen Lovers
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En weer terug op de wei...
Afbeelding

Afbeelding

Veerle na het rijden gisteren Lovers Ze was echt heel erg braaf. Na het rijden was ze ook zo lief, na het afstijgen liep ik wat door de bak en ze volgde me gewoon overal Lachen Erg braaf. Vandaag deed ze dat ook weer erg braaf.
Afbeelding

En vandaag Knipoog
Afbeelding

Afbeelding
Jammer genoeg nog geen rijfoto's, van de week waarschijnlijk Lachen Ben wel trots op haar hoor, ze is zo braaf! Lovers


Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 21:45

Kowloon, thnx
Dat strakke lijntje komt wel! oooit!! Haha! er word iig aan gewerkt nu Knipoog Happy is ze er zeker wel, alleen vind ze het niet zo grappig dat ze stukken minder gras heeft Haha!

Hahha muts, lekker stevig he? Je moet echt snel met # komen hoor!! Lijkt me super leuk!! En om de mac hoeven we ons niet meer druk te maken, die is daar niet, maar dat is niet erg meer he Tong uitsteken Stinkmac! We vinden wel iets nieuws, toch? Ach gut


Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 01:33

Ineke, gaaf he dat halster Haha! ik herriner me hem volgens mij wel bij levi en toen vond ik hem ook zo leuk! Maar in de winkel herkende ik hem niet, heb hem van de week gekocht Lachen

Donjaja, jaa vast wel tot snel denk ik? Haha!

Kyaralover; Geen idee Bloos Er staan zoveel paarden *LOL*

horseslove_1; En op haar geweldig lieve uitdrukking ben ik nou helemaal verliefd. Sloom? Ahg, ik vind het geweldig, eerlijk, lief en rustig Cool Ze kan ook wel feller kijken en dat betekend meestal meer rottigheid Tong uitsteken

Moonchloe, ja dat afvallen is zeker wel nodig!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 10:36

Tobilover, gelukkig, ik zal aan Veerle vertellen dat ze niet het enige 'zielige' paardje is Haha!
Mika, ik denk dat die fantastische zomer wel gaat lukken! En het rijden komt vanzelf allemaal goed, ik moet gewoon niet te veel ineens willen Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 bezoekers