Leuke portret fototjes van duffe Skipje!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Leuke portret fototjes van duffe Skipje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 18:01

Vandaag had ik even buitengereden, en daarna skip gewassen. Het was lang geleden dat ik fotó's heb gemaakt,dus daar was het wel weer eens tijd voor... alleen skipje was vrij duf, en jah Verward dan ga je gapen.. maar goed...

Ik haar staart helemaal mooi gewassen die was helemaal schoon. Het nichtje van de eigenaar heeft een tijd terug skip der staart tot aan de wortel afgeknipt, en ook de manen helemaal kort geknipt, het is nu weer hard aan het groeien, dat iedereen (inclusief de geiten) er nu maar vanaf mag blijven! wie weet word het dan nog wat!

Afbeelding

En de maantjes ook weer mooi schoon!
Afbeelding

maar jah, van al dat rijden en wassen word je toch wel moe hoor!
Afbeelding

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ERG MOE!!!!!!!!!!!!!!!!
Afbeelding

vooruit, doen we ook nog een beetje lief kijken!
Afbeelding

hou nog toch op, ik wil de wei op ik ben MOE!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ikke kan ook duf kijken....
Afbeelding

hmmm dat kon beter!
Afbeelding

Afbeelding

zoooooooooo dat waren ze weer Haha!

Ik vind dat skip weer erg mooi word ind e zomer, want als ik dit vergelijk met skipje in de winter, heb ik toch VEEEEEEEEEEEEL liever dit...
dit was ze in de winter:
Afbeelding

en dit was afgelopen zomer...
Afbeelding

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 06:29

bedankt voor de reacties Tong uitsteken ik moet toch nog elke keer weer lachen om die ene HEEEEEEELE moeie foto.... hij blijft ECHT coewl!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 08:08

een paar weken terug was ze inderdaad heel erg dun. Tsja wat kan ik er vanzeggen, de eigenaar blijft er eentje die alles liever zo goedkoop mogelijk doet. Maar gelukkig vond hij zelf ook dat ze te dun was, en werd ze bijgeveord. Opzich was ze al niet super dik toen ik haar ging verzorgen, en ze krijgt nu toch een stuk meer beweging nu ik der weer verzorg, dus opzich is het niet vreemd dat ze weer wat afgevallen is. Maar het komt er weer bij gelukkig... en dan maar hopen dat ze netjes op gewicht blijft...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers