Buitenrit met Sjimmy, Richtje en Denman!

Moderators: zonnebloem18, Neonlight, Lous, Dreamy

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jurga

Buitenrit met Sjimmy, Richtje en Denman!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 07:12

Twee weken geleden hebben Petra, Richtje, Dennis en ik een flinke rit gemaakt in Lunterencity. Hierbij de foto's!

Sfeerplaatjes op de heide: Ilona met Jurga, Richtje met Regina, Dennis met Chris en Petra met Nimondro.

Afbeelding

Afbeelding

Ehm tja, Jurga dus *LOL*.

Afbeelding

Ilona, Petra en Dennis...

Afbeelding

We kwamen de Hooglanders tegen op de Planken Wambuis!

Afbeelding

Dennis met Chris als wannabe-koe. Cool

Afbeelding

Koe-drijven Knipoog, net echt...

Afbeelding

Ook smuts wilde op de foto...

Afbeelding

Wie zou deze foto gemaakt hebben??? Tong uitsteken

Afbeelding

Bij de kudde pony's op de Planken Wambuis, geweldig!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Richtje met Regina...

Afbeelding

Regina en Chris Lovers

Afbeelding

Remco (vriend Dennis) op western-Jur.... (ze had mijn neusriem gesloopt tijdens het grazen, fijn!)

Afbeelding

Laatste sfeerplaatje Lovers.

Afbeelding

Dank aan Sjimmy voor het uploaden en Peet, Richtje, Remco en Dennis super bedankt voor deze rit, het was genieten!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 17:50

Nee hij heeft niet de hele tijd zonder beugels gereden. We gingen daar lunchen, toen had 'ie ze even uit gedaan.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 07:47

Ze vinden het alleen maar geweldig, ze stonden heel rustig om zich heen te kijken.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 16:06

Je maakt die koeien niet boos hoor. Die zijn mensen wel gewend en liggen heel relaxed te kijken. Ook als ze opstaan, waggelen ze heel rustig weg zonder op of om te kijken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie