M'n nieuwe pony! (Barrichello)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 21:21

Barry maakt het prima *LOL* Vandaag heeft Elisa er zelf even opgezeten en hij was heel braaf, binnenkort gaat mijn nichtje er een keer op (dat past wat mooier Knipoog )

Vooral Otje is helemaal happy met zijn enige echte eigen vriendje Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 21:33

Elisa zal er ook vast wel af en toe op gaan zitten *LOL* Het stond niet eens heel raar en ze weegt zo wat niets Haha!

Mijn nichtje ken je niet Het is ook niet helemaal mijn nichtje, maar anders wordt het zo'n ingewikkeld verhaal Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 21:43

Poging 6 Boos! Bokt werkt vandaag echt niet mee bij mij Verdrietig

Die bedoel ik inderdaad
Die ken jij natuurlijk wel Blond

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 01:29

obelix schreef:
Leuke pony,maar hoe groot ben je zelf? Is het niet verstandig om een iets grotere te kopen of hebben jullie express naar deze grootte gekeken?


Mijn zusje heeft een grote D gehad en gaat straks verder op mijn grote E. Dit is meer bedoeld als maatje voor Ot als Cheeka straks met haar veulen op het land staat, anders is hij zo alleen Knipoog
En deze heeft net een mooie maat zodat je er nog wat mee kan *LOL*
(we wilden eerst een shet, maar dit is leuker Lovers )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 01:35

obelix schreef:
Leuke pony,maar hoe groot ben je zelf? Is het niet verstandig om een iets grotere te kopen of hebben jullie express naar deze grootte gekeken?


Mijn zusje heeft hiervoor een grote D-pony gehad en gaat straks verder op mijn grote E. Dit is meer bedoeld als maatje voor Ot als Cheeka straks met haar veulen op het land staat, anders is hij zo alleen Knipoog
En deze heeft net een mooie maat zodat je er nog wat mee kan *LOL*
(we wilden eerst een shet, maar dit is leuker Lovers )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fling en 101 bezoekers