Otto + Winette (met kleine update)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tancreda4

Berichten: 24013
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Otto + Winette (met kleine update)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 21:58

Naar Otto en Winette geweest vanavond Lachen Moest er gewoon even uit Knipoog En mijn naamplaatje ophalen Lachen Compliment voor divoza, binnen een week al thuis ZONDER verzendkosten!! OK dan!

Natuurlijk niet kunnen laten om fotos te maken Tong uitsteken


Otto even in de bak gezet. Maris ging terug naar stal om te mesten, hij geen aandacht voor mij, enkel voor haar Rolleyes
Afbeelding

Hij is totaal niet harig hoor Tong uitsteken Hij heeft ook hele plukken bij zijn piepie Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Zat zo lekker in de bak bij hem... Op zulke moment komen de traantjes weer. Dat deed ik ook altijd bij Genderose...

Afbeelding

Zzzzzzzzzzz....
Afbeelding

Afbeelding

Otto poetsen in de bak. Wat een haren komen er van zon'paard zeg!!!!!!
Afbeelding


Winette: Gisteren is de DA weer geweest. Het verband is verwisseld, maar mevrouw moet nog in stal blijven (nog wel lange tijd denk ik..)
Volgende dinsdag gaan de hechtingen eruit.
Ze stuiterd al weer lekker door stal, flink steigeren als Otto weggaat. En vervolgens met opgetrokken pootje gaaan staan... Ja, logisch als ze zo druk blijft doen... Even een beetje getroeteld, en weer wat plakjes in haar stal gedumpt

Voor degene die niet weten waar het over gaat: [VvdD] Winette heeft een ongeluk gehad...
[ITP] Winette in het verband + Mystery en Otto


Winette, ga jij even het plakje uitschudden, kan ik een foto maken
"Zo?????"
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

En een stukkie lucht, kon het niet laten Bloos
Afbeelding

Cheese!



Tancreda4

Berichten: 24013
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 22:53

Sietez schreef:
Wat een mooie foto's, vooral met die lucht erachter heel mooi! En fijn dat die hechtingen er volgende week uit mogen, succes nog.
Die laatste foto (van de lucht) is echt prachtig, onwijs mooie foto!


Ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar de wond... Nog niets van gezien... Ik zal er zelf niet bij zijn, aangezien ik daar niet zo heel vaak op stal ben.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gerdjee en 88 bezoekers