Ratten

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Ratten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 19:14

Ik heb van het weekend een baby-ratje gekocht om na het overlijden van m'n andere ratje bij het overgebleven ratje te zetten (zozo wat een zin Cool Tong uitsteken )

De foto's zijn niet zo heel scherp, maar ik heb ze zelf gemaakt....


Afbeelding
Lief klein Husky dametje Haha!

Afbeelding
Zijaanzicht

Afbeelding
Hallo wat ben je nou allemaal aan het doen Knipoog

Afbeelding
Aaah wat een ukkie Pling

Afbeelding
En nog eentje om het af te leren, heb er nog veel meer, maar het is een paardenforum he!!!

[edit]Titel aangepast naar "ratten" i.p.v. "ritten" en vreemde tekens verwijderd
Oscar[/edit]


minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 09:27

Sammm schreef:
Wat een schatje. Lovers

Maar Oscar, het is wel degelijk een ritten hoor. Knipoog


Hihi het is inderdaad een ritten Haha! Cool

Maar maakt niet uit Tong uitsteken

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 12:17

Chubby schreef:
Jeetje, wat een lieffie! Husky's zijn toch wel ver favoriet bij mij... Ze heeft een iets te ruime bles, maar dat maakt dat bekkie wel weer erg schattig (en lastig te fotograferen Knipoog )

Ze is overigens wel erg klein hoor! Normaal wegen ze tussen de 75 en 100 gram als ze bij mams wegmogen... Waar heb je haar vandaan?

Als je ze wilt wennen aan wassen, kun je ze daar het best nu al aan laten wennen. Ik ken mensen waarvan de ratjes het heerlijk vinden om mee in de douche te mogen


Ik heb tot nu toe altijd m'n ratten bij een fokker gehaald, maar de enige fokker uit zeeland is ermee gestopt. M'n overgebleven ratje (na de dood van de andere) werd echt een beetje gek van eenzaamheid en gooide heel de kooi steeds leeg (alle beukensnippers erui Verward ) Dus toen ben ik als uitzondering toch maar naar de dierenwinkel gegaan...

Ze is naar mijn idee nog wel iets aan de jonge kant en ik heb d;r niet gewogen, maar ze eet super goed en is vrolijk en levendig, dus ik denk dat het allemaal wel goed gaat Haha!

Ben trouwens nog wel op zoek naar een speelmaatje voor d'r, dus als er iemand nog een fokker weet houd ik me aanbevolen Haha!

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 13:37

Oscar"]
[quote="Sammm schreef:
Wat een schatje. Lovers

Maar Oscar, het is wel degelijk een ritten hoor. Knipoog


Oscar schaamt zich diep Bloos!
Ik heb in een overijverige bui wat vreemde tekens uit de titel verwijderd, en natuurlijk ook even de foto's bekeken.
Had verwacht dat het om BOSritten oid. zou gaan, maar toen zag ik wat foto's van ratten
Mijn ingeving: schrijffoutje Haha!
Overigens ken ik het woord "ritten" niet als naam voor jonge ratjes, maar dat heb ik bij deze geleerd Knipoog

Minka, mijn oprechte excuses !
Als je wilt dat ik de titel aanpas, dan hoor ik het graag van je.
[/quote]

Nee hoor dat is niet nodig, ik had me al schandalig kinderachtig gedragen met al die lompe tekens in de titel Bloos

Zo leer je nog wat op het paarden forum, waar ratten natuurlijk helemaal niet thuis horen, haha Haha! Cool


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers