Een standaart dagje met Jindy & Jada

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Een standaart dagje met Jindy & Jada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 17:06

Hèhè, eindelijk is het zover!
Ik heb digitale foto's van mijn paardjes. Ik kon namelijk de digi van het werk van m'n broer lenen Haha!
Dan kan ik als ik wat meer tijd heb ook mijn profiel eens voorzien van foto's en verhaaltjes over mijn paardje(s):j
Ik zit namelijk al best wel een tijdje op bokt, maar post pas sinds twee weken wat actiever.
De foto's zijn woensdag 31 maart geknipt met het mooie weer Cool
Natuurlijk gaat het de eerste keer niet zoals je hoopt en ik vind dan ook dat ik veeeele betere foto's van hun heb gemaakt. Maarja jullie zullen het hier mee moeten doen.
Sommige foto's kunnen wat blokkerig zijn door het inzoomen (de actiefoto's in de wei)

Bij aankomst:
Ailoo baasiej Yo alles goed ey?? M'n hooi is bijna op schiet es op joh ey!! *jaja, je ziet d’r denken Tong uitsteken*
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QwANAx0SwTc4aJZYFppvV3Xs2kvzVZffr4JB7BICJcPdnjBCr6pvHIebTCdXgNrVrtmFUocIE7hGtzRjPHgwpqXi5MJbMqvqjBVsRNaL9aY/DSCN0001(1).JPG?dc=4675466401098716525[/img]

Ik loop de oude varkensstallen in (die als hun schuilstal dient) om de stroom eraf te zetten:
‘Ow geen hooi? Nou kom maar op met die brokken dan!!! Vingers aflikken
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QwD!AiESpzg4aJZYFppvVzgOQ0YCCQc5u3PcCIuqCIvEqFQ7vLCymR!8bpklfC6kfYG3rG4DVabUok3VhuD8dZKCtr7!4cFpve1nuIK1PB4/DSCN0004(2).JPG?dc=4675466401102745840[/img]

Onze aller orgineelste waterbak ooit gezien op bokt Haha! Mijn vader heeft nogal veel oude auto's waaronder deze oude saab die niet meer van z'n plek komt.. mooie waterbak dus! *LOL*
Afbeelding

De kleine Jada gaat altijd het hooi wat Jindy knoeit van de grond eten, Jindy eet een halve meter boven haar gewoon door en dus zit de kleine meid altijd heeelemaal onder het hooi (hier valt het nog wel mee Bloos ’t is vaak vele malen erger.)
Afbeelding

*smul*
Afbeelding

Natuurlijke hair extensions, made by Jindy. Clown
Afbeelding

Heeeey kruiwagen! Bloos!
Afbeelding

Eetbaar?? Scheve mond
Afbeelding

Jada's mooie hoofie, helaas nog met scheve vlechtjes en voordat ik haar gepoetst had maar het gaat om het idee Schijnheilig
Afbeelding

Ook voor het poetsen, haar linkerkant:
Afbeelding

En haar rechterkant, wel een beetje bewogen Bloos :
Afbeelding

Jindy klaar om gepoetst te worden OK dan! :
Afbeelding

Een zoals altijd irritant uitgezakte vlecht Boos! , daarom maak ik veel vaker allemaal losse vlechten, dat is alleen wat meer werk, maar haar manen worden er veel mooier van Lachen
Afbeelding

Plingroom*
Afbeelding

Dit vind ik dus zo irritant aan een hengstenvlecht, dan heb je onderaan wat scheve slagen in d'r manen zitten Boos! Als ik de digi van m'n broers werk weer een keer kan lenen dan komt dat wel goed en ga ik mij beter voorbereiden Lachen
Afbeelding

Shake it baby! Rock-on, dudes!
Afbeelding

Nog een keer Jindy’s hoofdje, naja, hoofd! Is je op de achtergrond trouwens al die wastrommel uit de wasmachine opgevallen?? Dat is onze haar verzamel bak, is wat beter dan alles op de grond gooien. En in de hand houden lukt niet met zo’n harige paardjes, of je hebt hele grote handen nodig Schijnheilig .
Afbeelding

Haar heerlijke kontje Haha! en haar heerlijke volle staart (hoewel deze nog stukken dikker kan, ze heeft geschuurd en het is nog niet bijgegroeid Boos! ) Haar staart is trouwens niet vies op die bruine stukjes… dit hoort echt zo! (Het is er in ieder geval niet uit te wassen dus ja…)
Afbeelding

En nog een keer haar hoofdje…
Afbeelding

Dit vind ik zelf best een mooie foto, alleen jammer van het vliegje bij haar oog (achjee, komen die rot beesten ook weer!!)
Afbeelding

Wouw! Ben je heel vrolijk Jindy aant poetsen en dan gaat die lieve Jada zomaar op de grond liggen Haha! Normaal is ze best nog een beetje bang, maar nu kon ik gewoon tegen haar aan gaan liggen echt super lief! Ze had jeuk aan haar voetje, ja zou ik ook hebben met die irritante sokjes.. Ze is nog best bang voor water, dus als ik een keer met twee man ben gaan we haar lekker laten wennen aan dat enge doorzichtige spul Knipoog
Afbeelding

*kwijl* Kwijl Echt super lieve foto vind ik dit.
Afbeelding

En een close up van dr hoofdje, heb hierna nog zeker 5 minuten langs haar gelegen Lachen Goede band opbouwen Lovers jammer dat ze weer een keer weg moet Boos!
Afbeelding

Nou toen ben ik Jindy op gaan tuigen, klaar om te longeren.. Ik had d’r even losgelaten en ze sneakte de stal in, waar ik dan wel weer deze foto kon maken. Volgens mij is dit mijn lievelingsfoto!!:~
Afbeelding

Jindy aan het werk, doet ze natuurlijk veel minder haar best dan normaal, dan loopt ze altijd heel mooi met haar hoofdje in de krul, maar had nu ook maar 1 hand om haar aan het lopen te houden.. Wel tilt ze haar beentjes hier heel mooi op Haha!
Afbeelding

En strekken met die beentjes…
Afbeelding

Waarom ik haar hoofdstel om heb met longeren is omdat als ik haar uit wil stappen, ik dan gewoon de singel eraf haal en er lekker op ga zitten Haha! ze is inderdaad nog niet ingereden, maar zo ga ik speels aan de gang. Ze vind het heerlijk en ik ook Haha!


Terug in de wei natuurlijk meteen rollen, daarna hooi eten, ik stond helaas aan de verkeerde kant, maar dit is wel een mooie zit foto Lachen
Afbeelding

Na het eten mochten ze eindelijk uit dat kleine thuisweitje en zoals altijd kunnen ze dan gaan en staan waar ze willen, de thuiswei gebruik ik alleen als ik met ze aan de gang ga (longeren doe ik dan in de hooiwei) Heerlijk even de beentjes strekken dus! (Jindy was al wat moe, maar normaal gaat het er dan heel wat wilder aan toe.. bokje hier, bokje daar enzo Knipoog )Jada in actieAfbeelding

Scheurpilootjes Knipoog
Afbeelding

Jammer dat deze foto is ingezoomd, heerlijk hoe Jada hier haar beentjes heeft Haha!
Afbeelding

Een beetje een minder mooie foto…
Afbeelding

Zweefmomentje.. *LOL*
Afbeelding

Zo dat was het dan.. ik heb alle foto’s geplaatst ik kon niet kiezen welke ik er op moest zetten, dus sorry dat het er zo veel zijn!!! Bloos!

x_eva_x

Berichten: 803
Geregistreerd: 14-12-02
Woonplaats: Tholen, zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 17:14

Wat veel foto's!!maar wel enorm leuke paardjes, en die waterbak is idd erg origineel Haha!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 17:25

Wat een leuke Tinkers!
En die drinkbak ik ook stoer Cool

Hoe oud is Jada? Ze ziet me er nog vrij jong uit.

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 17:27

Jada is ons logeerpaardje, ze is van de handelaar waar we Jindy kochten. Jindy stond altijd alleen dus bood hij aan om Jada bij ons te laten 'logeren' ze wordt deze lente 1 maar hoe oud ze precies is weet ik niet.

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 19:06

Moet je nagaan, Jada is dus nog geen jaar en heeft nu al een pony maat halster!!
*Ja eigenlijk boeit dat niet zoveel, maar jullie mogen even posten in mijn topic Haha! ben benieuwd wat jullie van m'n paardjes vinden..

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:14

mooie beestjes hoor hoe oud is Jindy? erg originele drinkbak Haha! ze loopt lekker met het longeren he

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 19:15

Jindy wordt dit jaar 4, precies wanneer weet ik niet, ze is geïmporteerd.

Jindy vind het leuk als er met d'r geklooid wordt en dus doet ze meestal flink d'r best Ze wil ook veel leren