arme vissen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 19:41

Zie je idd wel vaker bij sluierstaarten, als ze zuurstof happen aan de oppervlakte kan dit in de buikjes blijven "hangen" hierdoor drijven ze dus op zijn kop.

Redenen kunnen idd verkeert voer zijn, je moet voer hebben wat naar de bodem zakt, dit kunnen natgemaakte vlokken zijn *doen wij altijd* die direct zinken of speciale korrels die meteen zinken.
Als er te weinig zuurstof in een bak zit kunnen ze ook "naar adem gaan happen" hierbij krijgen ze ook weer lucht binnen, zelfde effect.

Het kan heel veel keren goed gaan, maar kan ook dodelijk zijn.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"



Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 19:47

SANEX schreef:
Dierenwinkels roepen altijd dat er niets loos is als iemand terug komt met een dier... dit lijkt me echt niet goed hoor


Werkt in een dierenwinkel Knipoog Blijkbaar wel een andere dan die jullie gewend zijn
Bloos! Knipoog

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 22:19

SANEX schreef:
Vast, die bij ons ben ik niet over te spreken, voorbeeldje: Had guppen die binnen 3 dagen dood waren, ik terug; JA mevrouw maar het zijn warmwaterguppen... dat zeg ik er altijd bij... Ik: Ja meneer maar ik heb nog met nadruk gevraag om koudwaterguppen en u heeft mij verteld dat dit koudwaterguppen waren..

Dat soort dingen, ken er meer die gewoon niet schappelijk zijn als het om zieke dieren gaat ( ratten met bloemkooloortjes, cavia's met schurft etc )
Zowiezo koop ik nooit dieren in een DW behalve dan vissen.


Ben het wel met je eens hoor, hier in Delft zitten nog redelijk wat goede, maar heb er ook gezien waarbij ik me afvraag waarom ze nog open zijn.

Al kan ik me wel voorstellen dat sommige DW's ook wat wanhopig worden van de klanten *nier persoonlijk bedoelt hoor*
Wordt zelf soms weleens depri van de dingen die ik mee maak op mijn werk Verdrietig

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers