arme vissen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

mmeerreell
Berichten: 337
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: naarden

arme vissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 15:13

Ik heb hele liefe visjes het zijn sluierstaartjes , alleeen deze vissen zijn niet echt heel erg normaal Verward
ze liggen altijd zo, want als ze naar beneden willen worden ze omhoog gedrukt want ze hebben heel veel lucht in hun buik, ik ben er mee naar de winkel geweest en ze zeiden dat ze er geen lat van hebbben maar ik betwijfel het ................
hier 2 foto's:
Afbeelding

Afbeelding

nou .... wat vinden jullie ervan en misschien heeft iemand van jullie ook zulke leuke vissen...........



mmeerreell
Berichten: 337
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: naarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 15:22

whahah ja want hier had ik alles opzij geduwd maar normaal zitten ze goed in 2 hoeken van de bak !


mmeerreell
Berichten: 337
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: naarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 15:35

ja heb ik ook special voer maar haah het helpt niks


mmeerreell
Berichten: 337
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: naarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 17:10

ShadowFax"]
[quote="mmeerreell schreef:
whahah ja want hier had ik alles opzij geduwd maar normaal zitten ze goed in 2 hoeken van de bak !


Ik heb ook zo'n visje gehad, had alleen niet zo'n dikke buik. Die vis was ook gek hoor.... hij dreef ook altijd en soms spartelde hij aan het oppervlaktewater.... heel gek, net of hij blij was, even vinnetjes bewegen... naja, hij heeft ook niet zo lang geleefd.... zijn denk ik niet zulke "sterke" vissen.
De dierenwinkel had mij wel aangeraden om een bak te nemen die aan de bovenkant heel groot en open was, snappie, geen tapstoelopende vissenkom ofzo, dat de kom niet aan de bovenkant sluit... zo is er dus een groot wateroppervlak en veel meer zuurstof. Later heb ik ook een pompje in z'n bak gehangen, hielp wel.
[/quote]


ik heb ook zo'n bak zoals je ziet , ik vind een kom sowieso heel erg zielig, dus vandaar


mmeerreell
Berichten: 337
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: naarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 13:26

maaar het komt niet door de plantjes hoor ... want het lijken er hier heel veel maar zijn het niet en ze zijn net nieuwe dus zijn ze erg groot maar ik heb dus al special voer maar helpt niet en die vissen blijven echt de hele tijd zo liggen maar ze kunnen soms ook weer normaal zwemmen hoor!
maar ja dat is niet altjd zo, das dat is heel erg vervelend en zielig....
maar mijne leven al best lang want een week nadat ik ze had deden ze dit , en dan was ergens vorig jaar maar ja we zullen wel zien


mmeerreell
Berichten: 337
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: naarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 18:29

ja ik heb alles gelezen, maar zoals ik al had gezegd , mijn vissen hebben het als ze hebben gegeten , en ik ben al terug geweest en heb nieuw voer gehaald, ik heb ook gezegd dat mijn vissen zo deden maar toen kreeg ik het antwoord ja dat is niet erg doen wel meer sluierstaarten ze voelen er niks van Verward ??? maar het zijn echt niet zzzzzzzoveel planten dat ze niet meer kunnen zwemmen , en het is zeker wel een grote bak , voor zulke kleine vissen! maar btw de vissen hebben die planten nodig anders kunnnen ze niet leven !
oja mijn vissen leven al heel lang hoor!!!!!!! Lachen gelukkig alleen dit doen ze heel vaak als ze hebben gegeten dus geef ik ze niet elke dag eten maar om de dag, dat helpt ze al wat!
Maar ik heb hier voor ook een vis gehad die was wel 9 geworden dus ik heb er er wel verstand van !
en idd het heet ook iets met blaas blabla hele moeilijke naam maar je kan er niks aan doen Huilen maar ze leven idd geval nog
xx merel


mmeerreell
Berichten: 337
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: naarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 18:39

jaa zeker!!!!!!!!1


mmeerreell
Berichten: 337
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: naarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 18:46

jullie moeten wel lezen wat ik zeg ....................................... ik heb sluierstraat voer van 4-5 euro , het voer dat zinkt dat heb ik al 10 x gezegd...........................


mmeerreell
Berichten: 337
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: naarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 14:14

nee gaat ook niet over want het is alleen bij het voer door dat ze lucht happen
en als ze geen eten krijgen dan hebben ze het neit dus geef ik ze om de paar dagen eten


mmeerreell
Berichten: 337
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: naarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 10:08

Sil1 schreef:
Wij hebben op het werk ook zo'n gekke vis. Hij doet het al sinds we hem hebben. En dat speciale voer dat naar de bodem drijft, werkt ook niet. s'ochtends zwemt hij nog vrolijk rond en als hij eten heeft gehad, dan gaat hij ff uitbuiken. Heel veel mensen denken altijd dat hij dood is.


ik heb precies het zelfde Verward



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot, VanLuna en 64 bezoekers