mijn lieve paardje...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

siccootje
Berichten: 1205
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: noord-holland

mijn lieve paardje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 17:55

[color=red]
Hoi!!
Ik heb een hele lieve draver. Hij heet sicco. Ik heb hem vorig jaar gekocht toen was hij ongeveer 1 a 2 maanden onder het zadel. Hij heeft niet gekoerst. Hij heeft alleen gewoon gereden. Ik had het in het begin een beetje moeilijk met hem. Hij reed hartstikke goed maar in de galop was het moeilijker. Ik wist niet goed hoe ik er de eerste week mee om moest gaan en hij ging te hard en vond het moeilijk. Langzamer hand heb ik hem goed leren galoperen. Nou doed hij het super goed. Hij galoppeerd gelukkig niet hard netjes tempo en aan de teugel. De trailer in het begin ging ook niet goed. Nu loopt hij er gelijk in. Springen doed hij ook super. Hier onder een paar foto's van hem. Ik vind hem gewoon zooooo goed. Hij is super lief en doed alles voor mij.

Hier sprong ik met hem.. beetje raar hoe ik zit maar hij deed het super

Afbeelding

Deze vind ik echt leuk:

Afbeelding

Afbeelding

Dat was et dan ... groetjus[/b][/color]
Laatst bijgewerkt door siccootje op 21-03-04 18:16, in het totaal 4 keer bewerkt

Sicco, de liefste!


siccootje
Berichten: 1205
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 18:12

das waar maar ik keek naar iemand want die maakte die foto en het was heel raar want bij de tweede flits deed hij het pas.. maar je heb gelijk hoor maar dat was alleen bij die foto's zo..

Sicco, de liefste!

siccootje
Berichten: 1205
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 18:14

en ik keen trouwens anar beneden maar dat zie je niet echt goed maar dat maakt nie uit..

Sicco, de liefste!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 bezoekers