Honey in de biesbosch

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Honey in de biesbosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 22:41

Vandaag maar eens een eind wezen fietsen met Honey. Ik ben te groot om een buitenrit met haar te maken Huilen en mijn verzorgstertje vind ik er nog te klein voor (en die was er vandaag ook niet....) Aangezien Hon niks liever doet dan buitenritjes (ja, eten Haha!) maar aan mijn stalhouder gevraagd of ik een fiets kon lenen, en zo hoppa, de biesbosch in. Hon heeft de hele weg (half uur heen, half uur terug) met haar oortjes naar voren gepriemd gedraafd. Stappen wilde ze niet echt eigenlijk.
Ga dit maar vaker doen, is goed voor haar!

Onderweg even gerust bij de visplaats, waar ze lekker even mocht grazen.
Aan het water:
Afbeelding

Hon vond het allang best, ETEN!!!!!
Afbeelding

Deze foto was erg wazig, wilde hem met photoshop scherp maken, maar dat wilde niet helemaal, dus ben ik er maar wat mee gaan prutsen Haha!
Afbeelding


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 23:10

Hon is niet bepaald mager nee, helaas.... Ze doet te weinig, maarja, dag in dag uit longeren is ook zo saai voor haar.
Ze krijgt echt maar een handje brok (en kuil)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 11:33

zal wel moeten marieke, ze heeft een zere mond (alleen waarom is een raadsel).
barb, er was geen rijden aan, 5 min longeren en je kon haar uitwringen, dus had ik haar dekenmodel geschoren. Toen werd ik geboekt voor een show in april, dus heb ik haar alsnog helemaal geschoren (wel zo mooi)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 22:02

Shanna16 schreef:
volgens mij niet Nimber

hon is en blijft gaaf he stef!! en dan te bedenken dat ik daar 4,5 jaar geleden ofzo mn allereerste buitenritje op heb gemaakt.. weet je dat nog??


Tuurlijk weet ik dat nog! De gemeente had net de bomen in het plantsoen gesnoeid, mooi, konden we gelijk hindernissen bouwen Tong uitsteken
Ach Shanna, we moeten het maar zo zien, je hebt het niet van een vreemde Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers